Asystent głosowy Google znajduje coraz szersze zastosowanie dla polskich użytkowników. Ostatnio wdrożył go w swojej aplikacji mobilnej InPost, teraz Bank Pekao udostępnił go w swojej aplikacji mobilnej PeoPay.
Bank
Sprawdzanie salda, zlecenie przelewu czy wygenerowanie kodu BLIK można już obsługiwać głosowo w aplikacji PeoPay
Reklama
Niektóre funkcje w PeoPay dostępne są z poziomu asystenta głosowego Google jeszcze przed zalogowaniem do aplikacji i w zależności od wybranej komendy, albo wyświetlą się one od razu albo będą wymagały zalogowania się na swoje konto w Banku Pekao.
To cię zainteresuje Weryfikacja behawioralna - Bank ING wprowadza wyższy poziom bezpieczeństwa przy logowaniu dla swoich klientówJestem klientem Santandera i Alior Bank chce mi dać kredyt bez zaświadczenia o zarobkach. Nie, dziękuję
Reklama
Jakie to komendy? Bank Pekao w swoim komunikacie wymienia ich kilka:
- „OK Google, wyszukaj saldo w PeoPay” - po jej wypowiedzeniu na ekranie smartfona wyświetla się ekran główny aplikacji z podstawowymi informacjami o naszym rachunku.
- „OK Google, wyszukaj BLIK w PeoPay” - wyświetla aplikację PeoPay z już wygenerowanym kodem BLIK, gotowym do skopiowania przez 2 minuty.
- „OK Google, wyszukaj przelew w PeoPay”/„OK Google, wyszukaj przelew między rachunkami w PeoPay” - uruchamia nam od razu formatkę do wprowadzenia danych do przelewu na obcy rachunek, a druga komenda odpowiada za wyświetlenie formatki do przelewu na rachunek własny
- „OK Google, wyszukaj przelew na numer telefonu w PeoPay” - podobnie jak wyżej, komenda ta uruchamia panel z wprowadzeniem przelewu na numer telefonu.
Przy pomocy Asystenta głosowego Google można również zainicjować połączenia telefoniczne z obsługą banku, dzięki dwóm komendom - „OK Google, zadzwoń do Pekao w PeoPay” i „OK Google, wyszukaj infolinię w PeoPay”.
Czytaj dalej poniżej
Aktualnie, z Asystenta Google mogą skorzystać użytkownicy smartfonów z systemem Android.
Źródło: Bank Pekao.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu
Reklama