Startups

ASUS Fonepad z Intel Atom za krótki komentarz na temat finalistów IBC 2013 [Konkurs]

Grzegorz Marczak
ASUS Fonepad z Intel Atom za krótki komentarz na temat finalistów IBC 2013 [Konkurs]
Reklama

Wielkimi krokami zbliża się europejski finał Intel Business Challenge 2013. Antyweb już 3 rok jest patronem medialnym tej imprezy i nie ukrywam, że je...

Wielkimi krokami zbliża się europejski finał Intel Business Challenge 2013. Antyweb już 3 rok jest patronem medialnym tej imprezy i nie ukrywam, że jestem z tego faktu bardzo zadowolony, bo jest to jedna z lepszych imprez dla młodych inżynierów i wynalazców na świecie.

Reklama

Tegoroczna edycja będzie miała swoje finały europejskie w Dublinie 18-20 czerwca. Grupę która będzie miała okazję zaprezentować się podczas finałów już znamy, tym razem dostały się do niej aż 2 polskie projekty (oczywiście gorąco kibicujemy). Zanim jednak napiszę o konkursie, który związany jest z finałami, krótka informacja czym jest IBC.

IBC 2013

Intel Business Challenge to organizowany od 2005 roku konkurs dla studentów i młodych przedsiębiorców, którzy z pomocą nowych technologii chcą wprowadzić na rynek innowacyjny produkt lub usługę. W Europejskich finałach łączna pula nagród to 50 000 dolarów. Tak naprawdę jednak główną nagrodą dla pięciu zespołów jest awans do światowych finałów Intel Business Challenge, które jak co roku odbywają się w Berkeley w Californi. Oprócz pieniędzy, impreza ta to przede wszystkim szansa na zainteresowanie swoim pomysłem naprawdę dużych inwestorów oraz możliwość skonsultowania swojego pomysłu z wieloma przedsiębiorcami i specjalistami z danej branży.

No dobra a teraz do rzeczy. Tegoroczni finaliści IBC Eurpope 2013 przygotowali video z tak zwanym Elevator Pitch. Czyli omówienie swojego pomysłu w naprawdę krótkim i zwięzłym filmie. Wszystko znajdziecie na stronie konkursu.

Konkurs


I teraz zadaniem dla was (jeśli oczywiście chcecie wziąć udział w konkursie i mieć szanse wygrać ASUS Fonepada) jest przejrzenie filmów video i napisanie pod wybranym komentarza, który pomogłyby im lepiej zaprezentować się podczas prezentacji finałowych w Dublinie i poprawić być może nawet merytorykę projektów. Jeden dobry komentarz wystarczy więc aby zdobyć ASUS Fonepad. Projekty są ciekawe, z różnych kategorii więc na pewno każdy znajdzie coś interesującego dla siebie. Liczymy oczywiście na poważne i merytoryczne teksty, każda podpowiedź tego typu będzie bardzo cenna dla zespołów.

Konkurs zaczynamy już teraz - kończymy natomiast 16 czerwca, tak aby zespoły miały szansę skorzystać z waszych porad. Komentarze oparte są o Facebook dlatego konto w FB jest warunkiem niezbędnym do udziału w konkursie.

Regulamin

Oto oficjalny regulamin:

Reklama

1. Konkurs rozpoczyna się dokładnie teraz, czyli 07.06.2013
2. Nagrodą w konkursie jest ASUS Fonepad
3. Sponsorem nagrody jest firma Intel
4. Sponsor nagrody uiści odpowiedni podatek, związany z nagrodą.
5. Ci, którzy podejmą rękawicę mają czas do 16.06.2013 na umieszczenie komentarz z poradą/uwagami/ do video przedstawiającego finalistów IBC 2013. Filmy znajdują się na stronie http://intelchallenge.eu/Media/Elevator_Pitch_Video_2013
6. Komentarze umieszczamy na stronie wybranego wpisu, komentujemy poprzez system Facebookowy, komentarz można napisać w języku Polskim lub Angielskim.
7. Wszelkie zgłoszenia, zawierające obraźliwe czy też złośliwe teksty w stosunku do firm, oferujących daną usługę / produkt czy też firm, publikujących oferty będą kasowane. Celem jest dobra zabawa, a nie popis zgryźliwości i złośliwości.
8. Zwycięzcę wybieram osobiście razem ze sponsorem nagrody. Jeśli chodzi o kryteria to liczy się dobra merytoryczna lub praktyczna podpowiedź, realnie pomagające wybranemu projektowi.
9. Zwycięzca zostanie ogłoszony 25.06.2013
10. Wykluczenia z konkursu : Ja i moi krewni ani tez pracownicy i współpracownicy firmy Intel i związanych z konkursem IBC firm nie mogą brać udziału w konkursie i wygrać nagród.
11. Organizatorem konkursu jest Grzegorz Marczak i do niego możecie kierować ewentualne reklamacje (na adres grzegorz.marczak@gmail.com) do dwóch tygodni po zakończeniu konkursu

Reklama

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Reklama