27

Apple powraca do świetnego sloganu reklamowego, a „nowe” iPody nadchodzą

Od premiery poprzedniej tego typu reklamy minłęo dobrych kilka lat, bo po raz ostatni podobnego sloganu użyto w reklamie iPhone’a 4S. „Jeśli nie masz iPhone’a, to cóż, nie masz iPhone’a” było jednocześnie jednym z najbardziej banalnych i chwytliwych sloganów, z którymi się zetknąłem. Teraz, w reklamie najnowszego iPhone’a 6 brzmi on nieco inaczej, ale wyraźnie […]

Od premiery poprzedniej tego typu reklamy minłęo dobrych kilka lat, bo po raz ostatni podobnego sloganu użyto w reklamie iPhone’a 4S. „Jeśli nie masz iPhone’a, to cóż, nie masz iPhone’a” było jednocześnie jednym z najbardziej banalnych i chwytliwych sloganów, z którymi się zetknąłem. Teraz, w reklamie najnowszego iPhone’a 6 brzmi on nieco inaczej, ale wyraźnie nawiązuje do poprzednika. Aha, gdyby ktoś pytał – Apple rzeczywiście przypomniało sobie o iPodach.

W żadnym wypadku nie jestem wyznawcą marki Apple, pewien czas temu „przeprowadziłem się” z iPhone’a na Moto X i coraz bardziej dociera do mnie, że mówiąc bardzo ogólnie – Apple ma wyraźnie problemy z utrzymaniem wysokiego poziomu sprzed kilku lat, z którego było znane. Dlaczego to wszystko tłumaczę? Ponieważ dział marketingowy tej firmy oraz zewnętrzne agencje reklamowe z którymi współpracuje niezmiennie przygotowują naprawdę dobre, a czasem i świetne wręcz reklamy. Jeśli poniższa Wam nie przypadła do gustu, polecam także sprawdzić serię „Shot on iPhone 6” – nie wiem czy rzeczywiście wszystko to uchwycone zostało za pomocą iPhone’a, ale wizualnie spoty wypadają wyśmienicie.

Najnowsza z nich skupia się na fakcie przygotowywania przez firmę Apple obydwu „składników” smartfona, czyli sprzęt i oprogramowanie. Na sam koniec padają słowa: „Jeśli to nie jest iPhone, to nie jest to iPhone”. Bardzo proste, niektórzy powiedzą, że tak proste, że aż głupie. W mojej ocenie jest to fajna kontynuacja poprzedniej kampanii, lecz nawet bez tego nawiązania wypada całkiem nieźle.

ipod_2015_colors

O szansach pojawienia się nowych iPodów z opcją wspierania Apple Music pisałem kilka dni temu i jak możemy dzisiaj przeczytać na MacRumors, który opiera się na informacjach od iGen.fr, odświeżone iPody powinniśmy zobaczyć w okolicach 14 lipca. Według iGen.fr zmiany dotyczyć będą tylko palety barw, w jakich dostępne będą iPody shuffle, nano i touch. O żadnych innych nowościach na chwilę obecną nie mówi się, więc wyczekiwana przeze mnie funkcja pawdopodobnie nie zostanie dodana. Muszę jednak przyznać, że nowy odcień granatu/niebieskiego wygląda na wszystkich trzech modelach fantastycznie.

Czy ktoś oprócz mnie jeszcze czeka na naprawdę nowy model iPoda? ;)