Na ten dzień czekało wielu klientów PKO Banku Polskiego. Kilka tygodniu po oficjalnym starcie usługi Apple Pay nad Wisłą, doczekali się oni wsparcia dla swoich kart w PKO BP!
PKO BP jeszcze w lipcu zapowiedziało, że do końca trzeciego kwartału wdrożą obsługę Apple Pay także i u siebie. Regularnie pytani o to w social mediach, odpowiadali że nic się w tej kwestii nie zmieniło. Październik zaczął się już wczoraj, część klientów straciło więc nadzieję, a tu proszę. Od rana wielka niespodzianka — po godzinie ósmej posiadacze kart wystawionych w PKO BP mogą już dodać je do swoich urządzeń i korzystać z Apple Pay! Wystarczy uruchomić aplikację Wallet, dodać kartę, potwierdzić warunki i zasady, zweryfikować kodem otrzymanym w wiadomości SMS — i gotowe!
Zobacz też: Apple Pay w Polsce! Lista banków i urządzeń. Jak włączyć i ustawić?
Zobacz też: Płatności Apple Pay w sklepach internetowych
O starcie Apple Pay w banku PKO BP dzisiejszego ranka mówiło się już od kilkunastu dni — jednak do tej pory nie mieliśmy jeszcze żadnego oficjalnego potwierdzenia tych informacji. Ale po kilku tygodniach czekania — w końcu udało mi się dodać kartę i wygląda na to, że wszystko działa. Wszyscy liczyli że — zgodnie ze wcześniejszymi zapowiedziami — bank wyrobi się z obsługą usługi Apple Pay do końca września. Premiera przesunęła się o dwa dni — czego powodem rzekomo miałyby być premiery nowych iPhone'ów oraz idące w parze wymogi Apple. Ale po kilku tygodniach czekania — te dwa dodatkowe dni jakoś przeżyliśmy. No cóż, to już dziesiąty bank w Polsce — a do tego największy.
Zobacz też: Apple dojrzało Polskę na mapie – Apple Pay czy Google Pay, co wybrać?
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu