Polska

Klienci największego polskiego banku mogą już korzystać z Apple Pay!

Kamil Świtalski
22

Na ten dzień czekało wielu klientów PKO Banku Polskiego. Kilka tygodniu po oficjalnym starcie usługi Apple Pay nad Wisłą, doczekali się oni wsparcia dla swoich kart w PKO BP!

PKO BP jeszcze w lipcu zapowiedziało, że do końca trzeciego kwartału wdrożą obsługę Apple Pay także i u siebie. Regularnie pytani o to w social mediach, odpowiadali że nic się w tej kwestii nie zmieniło. Październik zaczął się już wczoraj, część klientów straciło więc nadzieję, a tu proszę. Od rana wielka niespodzianka — po godzinie ósmej posiadacze kart wystawionych w PKO BP mogą już dodać je do swoich urządzeń i korzystać z Apple Pay! Wystarczy uruchomić aplikację Wallet, dodać kartę, potwierdzić warunki i zasady, zweryfikować kodem otrzymanym w wiadomości SMS — i gotowe!

Zobacz też: Apple Pay w Polsce! Lista banków i urządzeń. Jak włączyć i ustawić?

Zobacz też: Płatności Apple Pay w sklepach internetowych

O starcie Apple Pay w banku PKO BP dzisiejszego ranka mówiło się już od kilkunastu dni — jednak do tej pory nie mieliśmy jeszcze żadnego oficjalnego potwierdzenia tych informacji. Ale po kilku tygodniach czekania — w końcu udało mi się dodać kartę i wygląda na to, że wszystko działa. Wszyscy liczyli że — zgodnie ze wcześniejszymi zapowiedziami — bank wyrobi się z obsługą usługi Apple Pay do końca września. Premiera przesunęła się o dwa dni — czego powodem rzekomo miałyby być premiery nowych iPhone'ów oraz idące w parze wymogi Apple. Ale po kilku tygodniach czekania — te dwa dodatkowe dni jakoś przeżyliśmy. No cóż, to już dziesiąty bank w Polsce — a do tego największy.

Zobacz też: Apple dojrzało Polskę na mapie – Apple Pay czy Google Pay, co wybrać?

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Więcej na tematy: