Posiadacze czytników Amazon Kindle z wielu krajów zgłaszają problemy z pobieraniem nowej zawartości. Jak ustalił serwis Android Authority, Amazon wie już o problemie i pracuje nad jego rozwiązaniem. Może to jednak potrwać nawet kilkadziesiąt godzin.
Jeśli planowaliście miły wieczór z książką, którą od dawna chcieliście przeczytać, być może będziecie musieli zmienić plany. Wszystkiemu winna jest awaria w systemie Kindle. To właśnie z jej powodu nie można pobierać nowej zawartości na czytniki sprzedawane przez Amazon. Co gorsza, dotyczy to zarówno zupełnie nowej zawartości, dopiero co kupionej, jak i tytułów już znajdujących się w bibliotece użytkowników. Ile potrwa awaria i co zrobić, by zyskać dostęp do książek mimo jej trwania? Już wyjaśniamy.
Awaria Kindle: brak możliwości pobrania nowej zawartości
Zgłoszenia awarii pojawiły się przede wszystkim w serwisie Reddit. Ich mnogość potwierdza globalny zasięg problemu. Co na to Amazon? Przedstawiciele firmy przyznali, że wiedzą o usterce i już z nią walczą. Niestety, zgrywanie nowej zawartości na czytniki Kindle może nie działać jeszcze nawet przez 48 godzin. Dla polskich użytkowników oznacza to niedostępność do ok. godziny 21:00 w sobotę 6 lipca.
W jaki sposób obejść awarię?
Choć pobranie nowej bądź już zakupionej zawartości na czytnik Kindle może okazać się niemożliwe, można zyskać do niej dostęp z innego urządzenia. Jak donoszą użytkownicy, aplikacje Kindle dla systemu Android i iOS działają bez zakłóceń. Oznacza to, że e-booki zakupione przez Amazon możemy przeczytać na tablecie (w ostateczności również na smartfonie), o ile zainstalujemy stosowną aplikację.
Pozostaje mieć nadzieję, że Amazon poradzi sobie z utrudnieniami szybciej niż w ciągu deklarowanych 48 godzin.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu