2

32 Aula w ten czwartek

W czwartek 5 lutego odbędzie się kolejne spotkanie z cyklu Aula (mam nadzieję, że tym razem nic nie przeszkodzi mi wziąć w nim udziału). Dla tych którzy nie mieli jeszcze styczności z Aulą – są to spotkania dla osób interesujących się nowymi technologiami, startupami oraz mediami. Na poprzedniej Auli na której nie byłem, został poruszony […]

W czwartek 5 lutego odbędzie się kolejne spotkanie z cyklu Aula (mam nadzieję, że tym razem nic nie przeszkodzi mi wziąć w nim udziału). Dla tych którzy nie mieli jeszcze styczności z Aulą – są to spotkania dla osób interesujących się nowymi technologiami, startupami oraz mediami.

Na poprzedniej Auli na której nie byłem, został poruszony bardzo interesujący temat prowadzenia własnego startupa oraz jego rozwoju i jak sobie z tym radzić (polecam obejrzeć – wszystkie materiały łączeni z video są dostępne). Mam nadzieję, że tego typu prezentacji będzie coraz więcej – moim zdaniem ten „drugi krok” w rozwoju firmy jest równie ważny jak sam start a dzięki doświadczeniom innych można ustrzec się paru podstawowych błędów (jak chociażby zła rekrutacja, brak podziału i jasno sprecyzowanych obowiązków itp).

Co będzie ciekawego na 32 Auli?
Przede wszystkich chętnie posłucham Witolda Kozłowskiego z podbij.pl. Liczę na jakiejś konkretne informacje na temat tego jak radzi sobie ten biznes w Polsce. Dla przypomnienia podbij.pl był chyba pierwszym serwisem z kategorii all–pay w naszym kraju. Zaraz po jego starcie pojawiło się bardzo liczne grono naśladowców.

Kolejna prezentacja która minie zainteresowała to wprowadzenie do cloud computing – tematyka ta jest jeszcze tak świeża, że fajnie będzie posłuchać czegoś więcej na ten temat. Zdaję sobie sprawę z zalet tego pomysłu, natomiast ciekawy jestem jak w praktyce wygląda realizacja, czy są już jakieś produkty dla dużych firm czy mówimy tutaj ciągle o małym biznesie i przeniesieniu kilku usług na zewnątrz firmy?

Na auli pojawi się również przedstawiciel Future Invest z prezentacją o konferencji CCNC w Las Vegas jako dobrej formie promocji. Mam szczerą nadzieję, że prezentacja ta nie będzie jedynie PR-owym przedstawieniem funduszu i jego dokonań.