Felietony

11 razy? Ile można drogie T-mobile?

Grzegorz Marczak
11 razy? Ile można drogie T-mobile?
Reklama

Nie chcę pisać kolejnego tekstu, w którym będę wyżywać się na operatorze (i to moim), ale nie mogę się powstrzymać. Po prostu nie przechodzę tego test...

Nie chcę pisać kolejnego tekstu, w którym będę wyżywać się na operatorze (i to moim), ale nie mogę się powstrzymać. Po prostu nie przechodzę tego testu na cierpliwość fundowanego mi przez T-mobile.

Reklama

O co chodzi? Jako klient T-mobile otrzymuję faktury elektronicznie. Sprowadza się to do tego, że oprócz PDF-a korzystam z dostępu do onlinowego BOA aby sprawdzić moje płatności, pobrać w razie czego faktury czy sprawdzić biling itp. Narzędzie spełnia moje oczekiwania jeśli chodzi o proste funkcje (oczywiście mogłoby by być lepiej), ale dostęp do niego to jakaś zabawa w kotka i muszkę.

Po otrzymaniu z systemu kodu do logowania (wysłanego SMS-em) muszę wykonać około 11 prób aby móc sprawdzić moje faktury? Dlaczego? Za każdym razem system nie może pobrać danych i występuje błąd i zdarza się to jak to mówią za granicą "Every Fucking Time". W sumie na to, że trzeba próbować aż do skutku wpadłem niedawno kiedy po zobaczeniu komunikatu, że jest błąd klikałem bezmyślnie ponawiając próbę logowania. W końcu się udało i udaje się w ten sposób zalogować praktycznie zawsze. Trzeba tylko kilkanaście razy próbować...

Żeby nie było, sprawdzałem jak to działa na kilku komputerach z różnymi systemami. Nie ma to więc nic wspólnego z tak zwaną końcówką "klienta".

Szczerze mówiąc ja po prostu tego nie rozumiem, jak w tych czasach można fundować klientom taką przeszkodę? Obsługa klienta przez internet ma ograniczać koszty, ale z drugiej strony ma być lepiej szybciej i przyjemniej. Tutaj natomiast za każdym razem, gdy muszę się zalogować ciskam niewybrednymi słowami.

Nie wiem jak bardzo skomplikowane system siedzą za prostym interfejsem www, ale umówmy się, że w dzisiejszych czasach raczej trudno jest usprawiedliwić tak działające aplikacje www. Trudno jest też usprawiedliwić to, że stan taki jest od bardzo dawna i praktycznie nie widzę, żadnych oznak poprawy.

Zróbcie coś, poprawcie czy też zatrudnijcie lepszych speców od IT. Proszę!

Reklama

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Reklama