10

Zumi.pl czy to na pewno sukces?

Zumi.pl a właściwie onet.pl chwali się statystykami. Od uruchomienia serwis 1,8 miliona unikalnych użytkowników oraz 15 milionów odsłon: „Rezultaty, które osiągnął Zumi.pl w pierwszym miesiącu swojej obecności w polskim internecie, przekroczyły nasze najbardziej optymistyczne estymacje. Myślę, że to zasługa zarówno unikalnych na polskim rynku cech lokalizatora, jak i udanej kampanii reklamowej” – mówi Bartłomiej Zarębski, […]


Zumi.pl a właściwie onet.pl chwali się statystykami.
Od uruchomienia serwis 1,8 miliona unikalnych użytkowników oraz 15 milionów odsłon:

„Rezultaty, które osiągnął Zumi.pl w pierwszym miesiącu swojej obecności w polskim internecie, przekroczyły nasze najbardziej optymistyczne estymacje. Myślę, że to zasługa zarówno unikalnych na polskim rynku cech lokalizatora, jak i udanej kampanii reklamowej” – mówi Bartłomiej Zarębski, dyrektor zarządzający pionu Search & Marketplace Onet.pl.

Zastanawiam się czy to na pewno aż tak duży sukces jak to przedstawia onet – mało który serwis był tak mocno wspierany marketingowo jak zumi. Na głównej stronie onetu reklamy zumi gościły bardzo często, co ciekawe sporo reklam było też w telewizji, nie wiem jak z radiem bo nigdy na reklamę nie trafiłem ale prawdopodobnie też były.

I teraz pytanie czy jeśli założyć, że wypromowanie serwisu do tej pory kosztowało np: milion złotych to czy osiągnięcie 1,8 miliona jest sukcesem?

Myślę, że z oznakami radości i euforii należy poczekać kilka miesięcy kiedy okaże się ilu tak naprawdę użytkowników pozyskał serwis zumi.

I na koniec – kto na boga zaprojektował to logo? – jest tak „wstrętne”, że nawet wygląd mojego bloga potrafi popsuć (nie mówiąc już o jakości tego loga).