Felietony

Wymyśl grę - dostaniesz iPada 2 i nie tylko!

Grzegorz Marczak
Wymyśl grę - dostaniesz iPada 2 i nie tylko!
44

Wspólnie z firmą JOJO Mobile przygotowaliśmy dla was świetny konkurs w którym do wygrania jest na początek iPad2 - tego sprzętu przedstawiać chyba nie trzeba. iPad to jednak nie koniec, ponieważ do wygrania może być o wiele więcej ale to będzie zależało tylko i wyłącznie od zwycięzcy. O co więc c...

Wspólnie z firmą JOJO Mobile przygotowaliśmy dla was świetny konkurs w którym do wygrania jest na początek iPad2 - tego sprzętu przedstawiać chyba nie trzeba. iPad to jednak nie koniec, ponieważ do wygrania może być o wiele więcej ale to będzie zależało tylko i wyłącznie od zwycięzcy.

O co więc chodzi? O pomysł na grę mobilną. Będziemy szukać najlepszej ideai, najbardziej kreatywnej i jednocześnie takiej która przyciągnie użytkowników. Każdemu marzy się sukces na miarę Angry Birds ale nie każdy jest w stanie go zrealizować - dlatego jeśli macie w szufladach scenariusz na dobrą grę, to jest to najlepszy moment aby go odkurzyć i spróbować wygrać nie tylko iPada 2 ale również procent udział od potencjalnych pieniędzy jakie się pojawią.

Przejdźmy więc szybko do zasad zabawy.

Regulamin.

1.Organizatorem konkursu jest Antyweb Sp. Z.O.O.

2. Sponsorem nagrody jest JOJO Mobile

3. Konkurs rozpoczyna się 2 sierpnia 2011, zgłoszenia zbierane będą do 20 sierpnia 2011

4. Nagrodą w konkursie jest tablet firmy Apple - iPad 2

5. Każdy kto chce przystąpić do konkursu powinien wysłać na adres konkurs@jojomobile.pl opis swojego pomysłu na grę mobilną. Prosimy o opisanie swojego pomysłu zgodnie z poniższym wzorcem:

- Cel projektu – Krótki opis projektu – max 1800 znaków
- Opis fabuły  - szczegółowy opis gry/projektu
- Sposób nawigacji – opisujemy w jaki sposób nawigujemy bohaterem w trakcie gry
- Opis ekranu głównego gry/makieta poglądowa – jak wygląda ekran, z którym gracz ma najwięcej styczności.
- Muzyka – w jakim klimacie jest muzyka, dźwięki
- Przeszkody, wrogowie -  jakie postacie/animacje należy przygotować
- Bonusy/Achievmenty – jak i za co nagradzamy gracza
Dodatkowy punkt.
- Sposoby monetyzacji – w jaki sposób monetyzujemy produkt

6. Zwycięzca czyli najciekawszy pomysł zostanie wybrany przez połączone siły Antyweb i JOJO Mobile i ogłoszony 1 września na stronach obu firm. Oceniany będzie zarówno sam pomysł, tematyk, możliwość realizacji, model biznesowy itp.

7. Wysyłając pomysł na konkurs zgadzadzie się jednocześnie na jego wykorzystanie (co może się zdarzyć w przypadku wygrania konkursu) przez organizatorów

8. Dodatkowo - w przypadku kiedy zwycięski pomysł będzie realizowany, jego autor może zostać zaproszony do współpracy i otrzyma szansę zdobycia udziału w potencjalnych przychodach wygenerowanych przez aplikację.

9. Wykluczeni z konkursu : Ja, moim krewni, pracownicy Antyweb i JOJO Mobile i współpracownicy.

10. Wszelkie pytania czy też reklamacje proszę kierować na adres grzegorz.marczak(na) gmail.com

Myślę, że warto spróbować i poświęcić 2 godziny na przygotowanie którkiego opisu. Tym bardziej, że naprawdę istneiej bardzo duże prawdopodboieństwo realizacji gry jeśli tylko pomysł będzie "trzymał się kupy"

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Więcej na tematy:

antywebkonkurs