Felietony

mBank odpowiada na post o awarii i przeprasza

Grzegorz Marczak
mBank odpowiada na post o awarii i przeprasza
15

Szymon zwrócił dzisja uwagę, na to że system bankowości elektronicznej mBanku jest niedostępny. Okazało się, że nie wszyscy obserwują problemy z dostępem do konta, niektórzy nawet sugerowali, że to lokalne problemy a nie awaria mBanku. Sprawę jednak ostatecznie wyjaśnia mail jaki otrzymałem wraz...

Szymon zwrócił dzisja uwagę, na to że system bankowości elektronicznej mBanku jest niedostępny. Okazało się, że nie wszyscy obserwują problemy z dostępem do konta, niektórzy nawet sugerowali, że to lokalne problemy a nie awaria mBanku.

Sprawę jednak ostatecznie wyjaśnia mail jaki otrzymałem wraz z Szymonem od rzecznika prasowego banku. Faktycznie problemy były, bank przeprasza za niedogodności.

Informuję, że zgodnie z Pańską relacją w trakcie dnia rzeczywiście mogły pojawiać się utrudnienia w dostępie do strony internetowej mBanku. Po godz. 16., w wyniku podjętych działań, sytuacja ostatecznie wróciła do normy, o czym poinformowaliśmy Klientów.

Zwracam uwagę, że pracownicy mBanku komunikowali się dzisiaj z Klientami na bieżąco (za pośrednictwem stron w serwisach społecznościowych oraz mLinii), starając się odpowiadać rzetelnie na pojawiające się pytania. Ponieważ sytuacja była dynamiczna, informacje mogły się zmieniać. W związku z charakterem trudności, przyznaję, że nie zawsze byliśmy w stanie odpowiedzieć (np. na pytania związane z terminem ustąpienia utrudnień). Staraliśmy się jednak przekazywać dostępne i potwierdzone w danym momencie informacje.

Za Pańskim pośrednictwem, w imieniu mBanku, chciałbym przeprosić Klientów za wszystkie niedogodności.

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Więcej na tematy:

mbankbankowość elektroniczna