Polska

Wirtualna Polska również przegrała mecz. WP Pilot miał spore problemy

Jakub Szczęsny
Wirtualna Polska również przegrała mecz. WP Pilot miał spore problemy
Reklama

Wczoraj zakończył się mecz Polska - Dania, który nie będzie przez kibiców dobrze wspominany. Podobnie Wirtualna Polska nie zaliczy sobie tego spotkania na sukces. Okazało się bowiem, że platforma telewizyjna w internecie nie działała w akurat w trakcie spotkania, w którym uczestniczyła rozgromiona reprezentacja Polski.

Z okazji tego piłkarskiego święta i ja zasiadłem przed komputerem, by zobaczyć jak w kolejnym boju radzą sobie zawodnicy pod wodzą trenera Nawałki. Byłem pełen nadziei - i co do działania WP Pilota i postawy naszych piłkarzy. Zawiodłem się na całej linii. To już kolejny raz, gdy internauci chcąc być w zgodzie z obowiązującym prawem wybierają legalne sposoby oglądania transmisji w sieci i... to zawodzi.

Reklama


WP Pilot miał mały pożar wizerunkowy na profilu na Facebooku

Użytkownicy, którzy zakupili pakiety i chcieli oddać się oglądaniu transmisji meczu Polska - Dania nie byli zadowoleni z takiego obrotu spraw. To oczywiście miało przełożenie na również niewybredne komentarze pod adresem twórców platformy streamingowej. Do czasu, aż nie trafiłem na fanpage na Facebooku WP Pilota miałem nadzieję, że problem jest po mojej stronie (chociaż nic na to nie wskazywało - na każdej przeglądarce, a także w aplikacjach na iOS i Androida serwis nie chciał współpracować). Szybko okazało się inaczej, inni użytkownicy również zgłaszali poważne problemy z dostępem do zasobów usługi WP Pilot.


Uporanie się z usterką zajęło WP Pilotowi dokładnie pierwszą połowę meczu. Pierwsze minuty drugiej części spotkania zdradzały jeszcze oznaki wcześniejszej awarii - kilka razy musiałem odświeżać stronę z transmisją z powodu rozjeżdżającego się dźwięku względem obrazu. No i nie oszukujmy się, WP Pilot nie oferuje niewiarygodnie wysokiej jakości transmisji. Nie tylko w najniższych pakietach.

WP Pilot wynagrodzi Wam tę awarię. Wystarczy, że napiszecie do nich w formularzu kontaktowym

Po tym, jak osobiście zwróciłem się do WP Pilot za pomocą Messengera, wkrótce otrzymałem odpowiedź, w której usługodawca przeprosił za zaistniałą sytuację. Dodatkowo, obiecano mi 4 dni pakietu rozszerzonego za darmo, jeżeli zgłoszę się po niego w formularzu kontaktowym. Jeżeli mieliście problemy z usługą WP Pilot - również skorzystajcie. Straconej pierwszej połowy Wam to nie wróci, ale jak najbardziej macie prawo do uzyskania przeprosin - również w takiej formie.

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Reklama