Do tej pory jeszcze żaden operator nie podał konkretnych liczb odnośnie rejestracji kart, prócz zdawkowych stwierdzeń, że „jest dobrze”. Virgin Mobile podaje je jako pierwszy i chyba naprawdę ma czymś się pochwalić.
Na początek przychody, które za 2016 rok wyniosły ponad 80 mln zł, to jest dwa razy więcej, niż rok temu i 10 razy więcej, niż w 2014 roku.
Drugi sukces, to wynik z przeniesionych do VM numerów. Z ogólnego wyniku blisko 1,8 mln numerów do Virgin Mobile trafiło prawie 53 tysiące, to dało im drugie miejsce, jeśli chodzi o bilans.
Co do rejestracji kart, wyniki VM skomentowała Grażyna Piotrowska-Oliwa, prezes Virgin Mobile:
W Virgin Mobile postawiliśmy na prosty i wygodny proces rejestracji. Z myślą o naszych klientach przygotowaliśmy rozwiązania, które ułatwiały rejestrację, w tym rozpoczęcie procesu on-line i wysyłanie bezpłatnego kuriera w celu weryfikacji danych. Zbudowaliśmy również sieć punktów partnerskich, w których klient mógł i ciągle może dokonać rejestracji osobiście. 2016 rok zakończyliśmy z wynikiem 65% zarejestrowanej bazy. Obecnie obserwujemy zwiększą dynamikę klientów w procesie rejestracji i estymujemy, że 90% naszej bazy klientów dokona rejestracji.
Czytaj dalej poniżej
Biorąc pod uwagę, że baza klientów na koniec 2016 roku wynosiła 412 tysięcy (dla porównania w nju mobile jest milion), zarejestrowało się już prawie 268 tysięcy. Myślę, że szacunki, co do zarejestrowania się 90% klientów nie są przesadzone, spora część odkłada to na ostatnią chwilę.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu