Felietony

Uwaga narzekam! Klient nasz pan do 2 GB

Grzegorz Marczak
Uwaga narzekam! Klient nasz pan do 2 GB
Reklama

Każdy firma dziś stawia na mobile, każdy jest mobilny i każdy operator dba o to aby nam internetu w telefonach nie zabrakło. O dziwo ten internet w te...

Każdy firma dziś stawia na mobile, każdy jest mobilny i każdy operator dba o to aby nam internetu w telefonach nie zabrakło. O dziwo ten internet w telefonie nadal jeszcze tanieje.

Reklama

Wszystko jest więc piękne i wspaniałe dopóki nie przekroczymy limitu. Mój abonament biznesowy w T-mobile jest dość wysoki, jeden z tych najwyższych. Mam w nim 2 GB na transfer danych. Przeważnie ich nie wykorzystuję, ale nadszedł ten miesiąc kiedy limit przekroczyłem. Poza tym mam chyba nieograniczone minuty do wszystkich i generalnie praktycznie wszystko bez limitów.

Kiedy jednak limit na transfer danych się kończy nagle okazuje się, że nie ma dla mnie rozwiązania. Miły pan na infolinii powiedział mi dziś, że powrót do pełnej prędkości nastąpi z początkiem kolejnego okresu rozliczeniowego czyli w pierwszym tygodniu czerwca. I nic z tym nie mogę zrobić.

Niezależnie od tego, że internet potrzebuję w telefonie do pracy i że mam przed sobą jeszcze 2 tygodnie zanim on znowu zacznie normalnie działać. Po prostu nie ma możliwości aby cokolwiek można było zrobić. I to jest trochę załamujące. W czasach kiedy wszystko jest mobilne, kiedy bez internetu w telefonie nie mogę zamówić nawet taksówki (mam umowę z itaxi na przejazdy bezgotówkowe), kiedy mam problem z wyświetleniem karty pokładowej na lotnisku (zawsze robię checkin online) nagle brak internetu staje się czymś niezmiernie irytującym.

Irytuje też to, że przy tych wszystkich swoich złożonych i przekombinowanych ofertach operator nie wziął pod uwagę, że jeśli komuś skończy się limit to powinna być możliwość dokupienia pakietu danych. Dziś internet to przecież nie jest gadżet służący rozrywce, a integralna część usług telefonicznych. Wyobraźmy sobie, że w połowie miesiąc skończyły by się nam minuty w abonamencie i nagle telefon straciłby możliwość wykonywania połączeń - dla mnie tak samo jest z internetem.

Drodzy operatorzy - zamiast więc zajmować się pokazami mody i różowymi szaliczkami zróbcie coś aby nie odcinać klientów od usług, nawet jeśli przekroczą limit. Dajcie im możliwość zapłacenia wam jeszcze więcej.

Dziękuję T-mobile

Foto Negative human emotion facial expression feelings via Shutterstock.

Reklama

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Reklama