Pamiętacie akcję "Bierz co chcesz. Najszybsze 150 sekund w historii Media Markt"? Pisaliśmy o niej kilka miesięcy temu, gdy sklep rozpoczął promocję. ...
Pamiętacie akcję "Bierz co chcesz. Najszybsze 150 sekund w historii Media Markt"? Pisaliśmy o niej kilka miesięcy temu, gdy sklep rozpoczął promocję. Wydarzenie cieszyło się podobno sporym zainteresowaniem wśród naszych rodaków i trudno się temu dziwić – do zgarnięcia był pakiet bardzo atrakcyjnych nagród. Wspomniany przed chwilą sklep postanowił ponownie "zaprzyjaźnić" klientów ze sportem i zaproponował nową formę rozrywki: tym razem postawiono na futbol.
Akcja z bieganiem odbywała się w jednym sklepie i miała jednego bohatera. Teraz zwycięzców może być cała rzesza, a o nagrody powalczą oni w każdym sklepie MM. Nowa zabawa promowana jest hasłem "Ustrzel darmowe zakupy", które w znacznym stopniu tłumaczy całą imprezę. W skrócie wygląda to następująco: klient robi zakupy, udaje się do specjalnego punktu na terenie sklepu i oddaje tam jeden strzał do bramki, a właściwie do umieszczonego w niej otworu o średnicy 53 cm. Jeżeli trafi, to otrzymuje zwrot wartości zakupu. Sprawa jest zatem jasna: trafisz – wygrywasz.
Akcja marketingowa MM potrwa 10 dni i startuje dzisiaj, czyli 19 lipca (kończy się 28 lipca). Okazuje się, że sieć jest obecna w prawie 40 polskich miastach, więc będzie gdzie powalczyć o zwrot pieniędzy. Jak zwykle w przypadku takich promocji, pojawia się regulamin, z którym radzę się zapoznać przed zakupami – można się z niego dowiedzieć wielu ciekawych rzeczy. Impreza nie obejmuje swym zasięgiem np. towarów kupionych w Sieci, a minimalna wartość zakupów wynosi 50 złotych brutto (górnej granicy nie ma). Nim przeczytałem tę informację, zastanawiałem się, czy organizator wyznaczył dolny próg. Gdyby tego nie zrobił, to spodziewam się, że nie brakowałoby osób kupujących pojedyncze tanie produkty i sprawdzających się w roli piłkarskiego egzekutora...
Jeden paragon uprawnia uczestnika do oddania jednego strzału (warto zatem rozbijać większe zakupy na kilka paragonów) i nie przewidziano powtórzeń strzałów czy też strzałów próbnych. Piłkę ustawia się w odległości 7 metrów od bramki. Warto wspomnieć, że w promocji mogą brać udział osoby powyżej 13. roku życia, którym zezwolił na to opiekun. Jeżeli zatem Wasza pociecha trenuje w szkółce piłkarskiej i strzelanie do celu ma opanowane do perfekcji, to powinniście wybrać się z nią na zakupy. Sklep oddaje (w postaci nagrody) wartość podatku, jaki klient musiałby zapłacić w przypadku celnego strzału. Warto wspomnieć też o następującym akapicie regulaminu:
Uczestnik, który otrzymał nagrodę zgodnie z pkt. III.9 Regulaminu nie jest uprawniony do zwrotu towaru. Uczestnik, który oddał niecelny strzał jest uprawniony do zwrotu towaru zgodnie z zasadami zwrotu towarów obowiązującymi w Sklepie Organizatora z tym zastrzeżeniem, iż w przypadku zwrotu Klient nie jest uprawniony do otrzymania zwrotu uiszczonej ceny, a jedynie do otrzymania Karty Podarunkowej. Karta Podarunkowa będzie opiewać na kwotę równą cenie zwracanego towaru i będzie uprawniała do dokonania zakupu towarów wyłącznie w Sklepie Organizatora w okresie ważności Karty Podarunkowej. Okres ważności Karty Podarunkowej wynosi 5 (pięć) lat. Karty Podarunkowe będą ważne od dnia następującego po ich wydaniu do upływu terminu wskazanego na Karcie Podarunkowej. Towar nabyty na podstawie Karty Podarunkowej otrzymanej zgodnie z zasadami wskazanymi w niniejszym punkcie nie podlega zwrotowi.
Jak widać, Media Markt nadal stawia na sport – dzięki temu w niedalekiej przyszłości z wychowanków sklepu będzie można stworzyć reprezentację narodową z prawdziwego zdarzenia ;) Jestem ciekaw, co jeszcze wymyśli MM (lub konkurencja), by zachęcić ludzi do zakupów? Strzelanie z łuku do ruchomego celu, akrobacje z tosterem, a może zapasy w błocie, w których stawką będzie karta podarunkowa? Możliwości mają całkiem sporo i czekam z niecierpliwością na rozwój wydarzeń…
Na koniec film prezentujący zmagania niemieckich klientów z piłką i otworem w bramce:
Źródło informacji oraz grafiki: mediamarkt.pl
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu