uber-eats
74

Taksówkarze szkalują restaurację za dołączenie do Uber EATS

Jakiś czas temu informowaliśmy, że Warszawa jest pierwszym miastem w Europie Środkowo-Wschodniej, gdzie udostępniono usługę Uber EATS. Krzysztof Radoszewski, będący dyrektorem generalnym Uber EATS informował, że wybór Warszawy na wdrożenie usługi był zmotywowany faktem, iż standardowy Uber przyjął się na naszym rynku w bardzo zadowalającym stopniu.

W niedawno uruchomionej usłudze uczestniczy wiele warszawskich restauracji, które niezależnie od tego jakie dania zostały zamówione, dostarczą je do klienta w cenie 7,99 zł. Są to również lokale, które wcześniej nie oferowały dowozu zamówień.

Negatywne oceny za udział w usłudze Uber EATS

Dziś jedna z restauracji uczestniczących w Uber EATS opublikowała oświadczenie, w którym informuje o dużej ilości szybko przybywających negatywnych opinii na temat ich usług. Beef’N’Roll zauważa, że nastąpiło to niedługo po dołączeniu do usługi związanej z dowozem jedzenia i uzasadnia to otwartą niechęcią niektórych osób do firmy Uber. Jest to znany dostawca narzędzia służącego do zamawiania usług przewozowych.

Beef’N’Roll zauważa również, że ludzie wystawiający zaniżone oceny i komentarze są często związani z firmami, dla których regularna usługa firmy Uber stanowi konkurencję. Z kolei negatywne treści często charakteryzują się wulgarnym tonem oraz nieuzasadnionymi uwagami dotyczącymi usług restauracji. Poniżej przykładowa ocena o takim wydźwięku:

1 gwiazdka za współprace z patologią

Właściciele lokalu byli zaniepokojeni potencjalnie negatywnymi efektami związanymi z napływem dużej ilości tego typu ocen, więc skłoniło ich to do opublikowania oświadczenia.

Pełne oświadczenie