Ciekawe strony

Twórz lokalnie, sprzedawaj globalnie - Clickmeeting w światowej czołówce

GM
Grzegorz Marczak
15

Autorem tekstu jest Piotr Peszko, pasjonat uczenia się, fan e-learningu poszukujacy nowych rozwiązań dla starych problemów. Autor bloga o edukacji i pomysłodawca konferencji educamp. Zwykło się mówić, że coś jest dobre, bo polskie. Niestety w przypadku produktów internetowych dobre znaczy globaln...

Autorem tekstu jest Piotr Peszko, pasjonat uczenia się, fan e-learningu poszukujacy nowych rozwiązań dla starych problemów. Autor bloga o edukacji i pomysłodawca konferencji educamp.

Zwykło się mówić, że coś jest dobre, bo polskie. Niestety w przypadku produktów internetowych dobre znaczy globalnie uznane i powszechnie stosowane. Bardzo optymistyczne jest to, że w Polsce zaczynamy rozumieć ten fakt i oprócz Chopina, wódki, kiełbasy oraz hydraulików zaczynamy być znani z produktów internetowych. Coraz więcej powstających nad Wisłą aplikacji może się pochwalić ogólnoświatowym zasięgiem i uznaniem. Niedawno dołączył do nich rozwijany w Trójmieście ClickMeeting.

Portal Top Ten Reviews przyznał brązowy medal polskiemu produktowi do spotkań online. ClickMeeting uplasował się na trzecim miejscu rankingu deklasując produkty takich potentatów jak Cisco, czy Microsoft, wyprzedzając nawet, moim zdaniem najbardziej zaawansowany - Adobe Connect.

ClickMeeting jest multimedialną platforma do spotkań i konferencji online. Pozwala na organizowanie webinarów, szkoleń czy prezentacji produktowych bez potrzeby odchodzenia od biurka. Kluczem do sukcesu we wspomnianym rankingu było połączenie wysokiej jakości usług, z dobrym wsparciem, łatwością usługi i ceną, która położyła wszystkich na łopatki.

Jako zapalony fan elearningu Clickmeetingowi przyglądam się od dłuższego czasu i patrząc na to, że produkt powstał niewiele ponad rok temu muszę powiedzieć, że jestem pod ogromnym wrażaniem. Widać, że twórcy mają ambicje i ciągły rozwój, a w zasadzie odpowiadanie na potrzeby, jest głównym motorem napędowym. Myśl globalnie, działaj lokalnie, można z pewnością zmienić na: rozwijaj lokalnie - sprzedawaj globalnie. Okazuje się bowiem, że warto być tam, gdzie są już inni, a ilość konkurentów nie jest wcale przeszkodą w tworzeniu ciekawych projektów.

Pozostaje mi tylko zdjąć czapkę z głowy i pogratulować, co niniejszym czynię.

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu