Pod koniec sierpnia informowaliśmy Was o wprowadzonej przez Dropboxa dwuetapowej weryfikacji. Oczywiście sam ją włączyłem. Od tego czasu nie logował...
Pod koniec sierpnia informowaliśmy Was o wprowadzonej przez Dropboxa dwuetapowej weryfikacji. Oczywiście sam ją włączyłem. Od tego czasu nie logowałem się wprawdzie na konto, ale nigdzie też nie informowano przy tej procedurze, iż włączenie jej wymaga codziennego logowania się na swoje konto. Dziś przywitał mnie taki o to komunikat, co widać na powyższym zrzucie.
Na tę chwilę znalazłem w sieci tylko jeden wątek z tym problemem. Mam nadzieję, że to nie oznacza faktu, iż Dropbox pogubił hasła użytkowników, którzy skorzystali z tej opcji... Dajcie znać w komentarzach, czy Was też dotknął ten problem.
Powtarzam, problem występuje tylko w przypadku włączenia dwuetapowej weryfikacji.
Aktualizacja
Po całym dniu zamieszania związanego z wprowadzeniem nowej procedury bezpieczeństwa, pojawiła się w końcu na stronach pomocy Dropboxa informacja i wyjaśnienie tego faktu. Mnie do końca nie przekonują okoliczności pojawiania się tego komunikatu, zawarte na tej stronie. Logowałem się na konto na tym samym komputerze, którego dodałem też do zaufanych urządzeń. Nie mniej jednak cieszę się, że sprawa znalazła w końcu swój finał w oficjalnej reakcji twórców Dropboxa.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu