LG T-OLED z serii Digital Signage
Technologia T-OLED to swego rodzaju rewolucja, jak chwali się sam producent, przezroczystość tego wyświetlacza sięga nawet 38%, co jest ogromnym skokiem w porównaniu do technologii LCD, która w najlepszym wypadku jest w stanie osiągnąć przepuszczalność światła na poziomie 10%. Tak duża różnica sprawia, że produkt LG jest bezkonkurencyjny i stwarza całkowicie nowe możliwości prezentacji np. ofert sklepów w ich witrynach. T-OLED pozwala na tworzenie nowych efektów i łączenie obrazu wyświetlanego na ekranie, z elementami dekoracji, które stoją za nim. Efekt może być jeszcze lepszy gdy kilka tego typu wyświetlaczy połączymy w jedną ścianę.
Kolorem transparentnym w LG T-OLED jest czarny, a to sprawia jeszcze ciekawsze możliwości prezentacji np. nocnych zdjęć. Tego typu efekty są nieosiągalne na tradycyjnych ekranach. Nowe wyświetlacze o przekątnej 55 cali z serii LG Digital Signage będą dostępne już niedługo, w cenie około 111 000 PLN netto za sztukę.
To tylko początek, T-OLED przydałby się w AR
LG już w informacji prasowej podkreśla, że zastosowanie technologii T-OLED nie musi wcale ograniczyć się do sklepów czy galerii handlowych. Potencjał tego typu ekranów jest znacznie większy, np. we wszelkiego rodzaju okularach AR (Augmented Reality), czyli rozszerzonej rzeczywistości. Wysoki kontrast wyświetlacza, świetne kąty widzenia oraz obraz w wysokiej rozdzielczości sprawiają, że ekran T-OLED świetnie sprawdziłby się w takich projektach jak np. Google Glass czy Microsoft HoloLens. Jeśli by się dłużej nad tym zastanowić, to okaże się potencjał jest znacznie większy, np. w motoryzacji. Miejmy tylko nadzieje, że z czasem tego typu rozwiązania będą jednak nieco tańsze.
źródło: LG
Więcej z kategorii LG:
- Smartfony LG które otrzymają aktualizację do najnowszych wersji Androida - pełna lista
- LG oficjalnie wycofuje się z produkcji smartfonów. Będziecie tęsknić?
- LG i Polska Liga Esportowa nawiązują współpracę. Wkrótce zobaczymy tam dużo monitorów Koreańczyków
- LG Gram 2021. Nowe ultrabooki już dostępne w Polsce
- Polsat ci zbędny. WebOS od LG ma już swoje reklamy wideo z dźwiękiem