Tak jak pewnie większość z nas przypuszczała tajemniczym blogerem, który będzie wprowadzał Burger King w świat social mediów jest Kominek. Potwierdza to on sam w video informacji jak również Burger King w informacji prasowej. Wiadomo też już nieco więcej o samej kampanii z udziałem Kominka:
Kominek wyjedzie do USA 16 września i przez cały czas trwania podróży jego relacje z kraju, w którym narodził się Whopper, flagowy produkt Burger King, będą głównym tematem fan page Burger King Polska na Facebooku. Fani Burger King i Kominka będą mogli aktywnie brać udział w kampanii, decydując o przebiegu wyprawy. Dla najbardziej aktywnych fanów Burger King przewiduje konkursy i nagrody.
Mam tylko nadzieję, że w umowie nie z Kominkiem dopuszczają jakieś inne jedzenie poza hamburgerami :) A tak na poważnie to szczerze gratuluję Kominkowi tego dealu! Ciekawy jestem jaki będzie efekt tej dość eksperymentalnej kampanii.
Więcej z kategorii Moje przemyślenia:
- Wkrótce miną cztery lata, odkąd Nintendo nie raczy naprawić największego problemu swojej konsoli
- Tytus, Romek i A'Tomek - bohaterowie kilku pokoleń, których niedługo będziemy kojarzyć głównie z reklam Media Markt
- Pokusa na Fake Newsa, czyli dlaczego świat IT obwieścił "koniec LG"
- Pandemia pokazała, że nie wszystko może być wirtualne
- Co się stanie, jeżeli USA zbanuje Xiaomi i inne chińskie firmy? Nic dobrego