Felietony

To się nazywa pomysł - maszynki do golenia w abonamencie!

Grzegorz Marczak
To się nazywa pomysł - maszynki do golenia w abonamencie!
34

Są takie branże i takie rynki o których się nie myśli w kwestii innowacyjności dopóki ktoś czegoś nie zrobi nie pokaże nam, że można. Dziś na Facebooku u Pawła Lipca znalazłem film reklamujący stronę dollarshaveclub.com, chodzi o uwaga uwaga maszynki do golenia w abonamencie. Zamiast przepłacać za d...

Są takie branże i takie rynki o których się nie myśli w kwestii innowacyjności dopóki ktoś czegoś nie zrobi nie pokaże nam, że można. Dziś na Facebooku u Pawła Lipca znalazłem film reklamujący stronę dollarshaveclub.com, chodzi o uwaga uwaga maszynki do golenia w abonamencie. Zamiast przepłacać za drogi sprzęt i ciągle zastanawiać się czy jeszcze mam czy też już muszę zamówić wykupujemy usługę. Już od dolara miesięcznie będziemy mieli co miesiąc dowożony sprzęt, tanio i problem z głowy. Są też oczywiście droższe opcje ale maksymalnie za abonament zapłacimy 9 dolarów.

Przypomina mi to trochę sytuację z Netflixem, który zmienił sposób wypożyczania filmów DVD w US bo zamiast klienta przychodzącego do wypożyczani to wypożyczalnia przychodziła do klienta, regularnie i szybko dostarczając filmy w dobrej cenie.

Czy tego typu biznes może być rentowny? Szczerze mówiąc nie mam pojęcia - jakoś przy takich cenach trzeba rozliczyć koszty transportu i sprzętu. Wszystko więc zależy od skali a tutaj potencjał jest duży bo jestem pewien że wielu facetów ze zdziwieniem otworzy oczy patrząc na ceny w dollarshaveclub.com. Target usługi też jest dość znaczy bo mówimy tutaj o wszystkich mężczyznach 20+ (odliczając wyjątki bez zarostu i tych co się nie golą).

Do tego wszystkiego jeszcze dollarshaveclub na świetną stronę przedstawiającą produkt (uwielbiam takie wzornictwo) oraz bardzo pomysłowo zrobią (i z pazurem) reklamę video.

Jeśli można wprowadzać innowacje w branży maszynek do golenia to znaczy, że można to zrobić wszędzie :)

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Więcej na tematy:

e-commerceinnowacje