Startups

timelo.pl - internetowy concierge czy kolejna galeria handlowa? Sprawdzamy polski start-up

Marcin Kamiński
timelo.pl - internetowy concierge czy kolejna galeria handlowa? Sprawdzamy polski start-up
Reklama

Czas to pieniądz - z takiego założenia najwyraźniej wyszli autorzy polskiego start-upu timelo.pl. Ten internetowy asystent ma pomóc zaoszczędzić nam c...

Czas to pieniądz - z takiego założenia najwyraźniej wyszli autorzy polskiego start-upu timelo.pl. Ten internetowy asystent ma pomóc zaoszczędzić nam cenny czas dzięki oferowaniu w jednym miejscu dostępu do produktów i usług pomocnych w codziennym życiu. Dzięki zaangażowanym partnerom możemy zrobić przez internet zakupy spożywcze, nabyć prezent dla bliskiej osoby, zamówić wino lub produkty ekologiczne, a także zarezerwować kort tenisowy lub wycieczkę. Czy timelo.pl to jednak coś więcej niż internetowy pasaż handlowy? Sprawdźmy.

Reklama

W pierwszym momencie nieco trudno pojąć, czym dokładnie jest serwis timelo.pl – raz widzimy, że to internetowy asystent, raz czytamy o internetowej galerii handlowej, raz o internetowym concierge. Aby sprawdzić dokładniej, zakładamy darmowe testowe konto do przetestowania usługi.


Zasada działania timelo.pl jest w zasadzie prosta – jest to miejsce, w którym skupione są przeróżne firmy, oferujące produkty oraz usługi. Zakupu w nich wszystkim dokonamy z pomocą jednego wirtualnego koszyka i jednej płatności. W przypadku zamówienia produktów (np. zakupy spożywcze, perfumy czy prezent) towar zostanie dowieziony kurierem do naszego miejsca pracy lub do domu bez doliczania kosztów dostawy. W Warszawie działa także punkt odbiorów osobistych w przystępnym modelu drive-in. Brzmi atrakcyjnie, niestety do momentu dotarcia do informacji o pakietach.

Aby otrzymać dostęp do możliwości składania zamówień oraz darmowych dostaw, konieczne jest wykupienie pakietu na minimum 30 dni. W zależności od pakietu dostaniemy dostęp do wybranych usług serwisu (np. kwiaciarnia, szewc czy pralnia oferowane są tylko w najwyższym pakiecie Optimum). Ceny pakietów – od 37 do 67 zł.


Moim zdaniem szansą na sukces timelo.pl jest stworzenie silnej marki, do której przekonani będą mniej doświadczeni użytkownicy sklepów internetowych. Łatwiej będzie im przekonać się do robienia zakupów produktów i usług za pośrednictwem internetu w jednym, pewnym miejscu, niż szukanie i sprawdzanie coraz to nowych firm. Aby to osiągnąć, przyda się podkreślenie gwarancji i bezpieczeństwa zakupów. Z drugiej strony zakupienie pakietu oraz uzyskanie przez to darmowej wysyłki przy nieograniczonej liczbie zamówień i wartości minimalnej koszyka wydaje się korzystnym rozwiązaniem dla osób robiących nieduże, ale bardzo częste zakupy. Ciekawym zabiegiem ze strony twórców timelo.pl jest także podkreślenie możliwości wykorzystania pakietu jako pozapracowego świadczenia motywacyjnego przez pracodawców. Największe zagrożenie? Wielu potencjalnych klientów może wystraszyć konieczność zakupu wspomnianego abonamentu.

Zachęcamy Was do testowania timelo.pl i wyrażania swoich opinii w komentarzach.

Reklama

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Reklama