Lubimy kreatywne i wzruszające reklamy. Nasze Allegro kilkukrotnie udowadniało, że w taki sposób można zwrócić na siebie uwagę, ale jednocześnie zaprezentować klientom widzom coś ciekawego. Jaką ściężką podąża Apple? We współpracy z Rockiem pokażą dziś nowy film pt. The Rock x Siri: Dominate The Day. Tak, dobrze przeczytaliście - Siri występuje w tym filmie.
Spoglądając na promocyjny plakat trudno cokolwiek wywnioskować na temat fabuły klipu - to istne pomieszanie z poplątaniem. Apple nie zdecydowało się na kilka krótkich wideo, jak wyglądało to przy okazji poprzednich kooperacji z gwiazdami (Taylor Swift), lecz przygotowało blisko 4-minutowe nagranie. The Rock x Siri: Dominate The Day ma być źródłem motywacji dla widzów. Ma sprawić, że "wstaniemy i pójdziemy zrobić robotę". W tym wszystkim Dwayne'owi Johnsonowi z całą pewnością pomoże asystentka Siri oraz sam iPhone, bez którego nigdzie się nie ruszy.
To wszystko przywodzi mi na myśl premierę iPhone'a 4S i poświęcone mu klipy reklamowe, w których Siri stawała się (bardzo, naprawdę bardzo) przydatnym asystentem, szczególnie dla młodych, ciekawych świata ludzi. Od tamtego czasu możliwości Siri znacznie wzrosły, ale nie zmieniło się to, co dla nas - Polaków - najważniejsze. Wciąż nie jest wspierany język polski. Na osłodę można jedynie przypomnieć, że funkcja dyktowania działa wyśmienicie.
Chyba jedną z najbardziej zaskakujących zapowiedzi jest ta dotycząca platformy, na której debiutuje film. The Rock x Siri: Dominate The Day trafia dziś na oficjalny kanał YouTube firmy Apple, a nie do usługi Apple Music, gdzie coraz częściej goszczą niedostępne nigdzie indziej treści wideo - od koncertów, po filmy dokumentalne.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu