12

Taka mała rzecz, a cieszy. Nowa zakładka w profilach firmowych na Facebooku

Zwykle tak bywa, że w czasie lub bezpośrednio po konferencji wielkich tego światka Internetu, pozostali próbują odwrócić uwagę swoimi nowinkami. Google już wczoraj dodało do swojej sieci społecznościowej nową zakładkę Google+ Wydarzenia, dziś na swoim koncie firmowym na Facebooku ujrzałem nową zakładkę „Głos”, niezwykle przydatną, której osobiście bardzo mi brakowało. Często się zdarza, że profile […]


Zwykle tak bywa, że w czasie lub bezpośrednio po konferencji wielkich tego światka Internetu, pozostali próbują odwrócić uwagę swoimi nowinkami. Google już wczoraj dodało do swojej sieci społecznościowej nową zakładkę Google+ Wydarzenia, dziś na swoim koncie firmowym na Facebooku ujrzałem nową zakładkę „Głos”, niezwykle przydatną, której osobiście bardzo mi brakowało.

Często się zdarza, że profile firmowe prowadzi więcej osób, jednak publikowanie wpisów i komentarzy domyślnie odbywało się tylko pod nazwą, logiem i kontem firmowym. Nowa zakładka pozwala szybko zmienić konto na prywatne i na odwrót. Umożliwi to moim zdaniem większą personalizacje prowadzonych profili firmowych. Często użytkownicy nie mieli wiedzy kto tak naprawdę publikuje te wpisy, często odnoszące się do prywatnych opinii.

Podoba mi się ta funkcja. Mam nadzieję, iż w aplikacji mobilnej również będzie to możliwe.