Felietony

Tak się robi marketing

Grzegorz Marczak

Rocznik 74. Pasjonat nowych technologii, kibic wsz...

9

GoPro to marka której przedstawiać nie trzeba. Jest liderem w swojej kategorii, którą chyba tak naprawdę sami zbudowali i wypromowali. Mój podziw jednak nie jest do końca związany z produktami GoPro ale z marketingiem tej firmy. Obejrzyjcie poniższy film i zastanówcie się jak to się stało, że pr...

GoPro to marka której przedstawiać nie trzeba. Jest liderem w swojej kategorii, którą chyba tak naprawdę sami zbudowali i wypromowali. Mój podziw jednak nie jest do końca związany z produktami GoPro ale z marketingiem tej firmy.

Obejrzyjcie poniższy film i zastanówcie się jak to się stało, że producent kamer dla sportowców i wyczynowców doszedł do takiego poziomu gdzie jego marketing nie tylko jest ciekawy ale wręcz momentami fascynujący. Gdzie marka tak idealnie prezentuje swoje wartości i jednocześnie w tak naturalny dla wszystkich sposób. Gdzie wreszcie marketing jest robiony tak jak robiony powinien być - tutaj nie ma grama nachalności jest za to idealnie realizowana koncepcja i strategia.

Moim zdaniem GoPro ma jeden z najlepszych "marketingów" na świecie. Każdy ich materiał ogląda się z zapartym tchem. Teoretycznie jest to proste - mają produkt dla wyczynowców więc pokazują wyczynowców w akcji. Tutaj jednak mamy dużo więcej.

Na koniec dodam, że nie jest to tekst sponsorowany. Został napisany po obejrzeniu materiału z lwami (co jest kolejnym przykładem na to jak dobrze to robią).

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu