Dostaliśmy właśnie informację na email od naszego Czytelnika, który dostał od T-Mobile informację o zmianie warunków umowy (JUMP! proFirma XL za 99,99...
Dostaliśmy właśnie informację na email od naszego Czytelnika, który dostał od T-Mobile informację o zmianie warunków umowy (JUMP! proFirma XL za 99,99 netto), a w niej cofnięcie nielimitowanych połączeń w UE i obniżenie transferu danych w roamingu.
Mowa o ofercie, która weszła w życie w czerwcu zeszłego roku:
W trzech najdroższych opcjach można było korzystać z nielimitowanych rozmów przychodzących i wychodzących do krajów UE oraz z 4GB transferu danych. Po zmianie warunków nasz Czytelnik będzie mógł korzystać jedynie z 1000 minut/SMS i GB transferu.
To nie pierwsza taka sytuacja, kiedy telekomy wycofują się ze swoich rewolucyjnych pomysłów, ale pamiętajmy, że to była dość kluczowa kwestia dla klientów, którzy decydowali się w zeszłym roku na tę ofertę. Często podróżowali po Europie czy dzwonili za granicę i nielimitowane połączenia były dla nich mocno atrakcyjne.
Teraz pozostało im niewiele z tych opcji, które decydowały o wyborze tej oferty. Mogą wprawdzie wypowiedzieć swoją umowę, ale gro klientów jednocześnie z tą ofertą brało również telefon na raty i muszą te raty płacić nadal.
Oczywiście że bym chętnie zrezygnował jednak pani na infolinii poinfrmowała mnie iż jeśli oferta była brana z telefonem to nie mogę tego zrobić. Albo muszę wyrównać cenę telefonu!!! Ponad 2000zł czyli wychodzi nie wiele mniej niż jak bym opłacał abonament do końca.
Reklama
Na Telepolis znajdziecie wątek rozżalonych klientów, skąd pobrałem powyższy cytat. Próbujemy się właśnie skontaktować z rzecznikiem T-Mobile z prośbą o komentarz. Z chwilą otrzymania komentarza od operatora zaktualizujemy o niego ten wpis.
Zapytaliśmy T-mobile o tę sytuację, oto oficjalny komentarz w tej sprawie :
Zmiana warunków korzystania z usług w roamingu obejmuje jedynie niewielką grupę klientów taryf JUMP! proFirma, którzy w większości czasu korzystają z usług telekomunikacyjnych przebywając poza granicami kraju. W związku z duża dysproporcją cen usług telekomunikacyjnych w Polsce w stosunku do tych realizowanych w sieciach operatorów zagranicznych, takie zachowania generują bardzo wysokie koszty dla T-Mobile Polska. Zmiany w regulaminach mają na celu ograniczenie praktyk opisanych powyżej, ciągłego korzystania z usług telekomunikacyjnych T-Mobile Polska poza granicami kraju. Nie zapominajmy o tym, że wszyscy klienci, którzy otrzymali informację o zmianie warunków korzystania z usług w roamingu i którzy nie akceptują zaproponowanych przez Spółkę zmian, mają prawo do przedterminowego rozwiązania umowy, a w takim przypadku zgodnie z przepisami obowiązującego prawa Spółka nie będzie naliczała kary umownej.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu