Telekomy

Mocne uderzenie UPC. Takiej promocji dawno nie było na polskim rynku

Grzegorz Ułan
Mocne uderzenie UPC. Takiej promocji dawno nie było na polskim rynku
Reklama

Operator kablowy UPC, przejęty niedawno przez właściciela sieci Play, udostępnił wczoraj swoją świąteczną promocję, która to jak na razie wyrasta na najlepszą ofertę w ostatnim czasie.

Internet z telewizją i 4 pakietami premium

Świąteczny pakiet nazwany „Hit Mikołaja" to prawdziwy hit dla osób, które poszukują oferty na szybki internet stacjonarny z bogatą ofertą telewizyjną.

Reklama

W pakiecie tym znajdziemy:

  • dostęp do internetu stacjonarnego: 750Mb/s szerokopasmowy oparty na światłowodzie z "Inteligentnym WiFi"
  • największy pakiet telewizyjny: Max Premium z 184 kanałami, w tym kanały premium Cinemax i Filmbox
  • dostęp do czterech pakietów premium: HBO, Polsat Sport Premium, Eleven Sports i Viaplay
  • dekodery 4K do wyboru: UPC 4K TV BOX lub 4K CI CARD
  • dostęp do aplikacji UPC TV GO

To wszystko w cenie 99,99 zł przez cały okres obowiązywania umowy. Jak bardzo to atrakcyjna oferta niech świadczy tylko fakt, że za sam dostęp do tych czterech pakietów premium z osobna, zapłacilibyśmy łącznie przeszło 110 zł miesięcznie, a w pakiecie mamy przecież jeszcze dostęp do internetu stacjonarnego czy najwyższego planu z kanałami telewizyjnymi.

Jeden z najtańszych dostępów do 5G w Polsce

Przy okazji tej promocji UPC poinformowało o wprowadzeniu do oferty planów abonamentowych z dostępem do 5G. Plan Super 5G za 24,99 zł miesięcznie - nielimitowane rozmowy komórkowe i stacjonarne, nielimitowane wiadomości SMS/MMS i 25 GB transferu danych to obecnie jedna z najtańszych opcji na 5G na rynku.

Najtańsza oferta z dostępem do 5G w Orange na kartę kosztuje 40 zł miesięcznie (w abonamencie 60 zł, a w Orange Flex 80 zł), w Play na kartę - 35 zł (60 zł w abonamencie) w Plus na kartę 40 zł (w abonamencie 35 zł), a w T-Mobile 40 zł w ofercie na kartę i w abonamencie 65 zł. Porównywalne ceny możemy znaleźć jedynie u wirtualnych operatorów - Otvarta czy Lajt Mobile.

Bogdan Bucurei, CMO, UPC Polska:

W UPC stale dbamy o to, by dostarczać najwyższej jakości internet i najbogatszą telewizyjną rozrywkę w najatrakcyjniejszych cenowo pakietach, przyczyniając się w ten sposób do poprawy jakości życia naszych klientów i przynosząc chwile radości dla całej rodziny. Wierzymy, że nasze nowe oferty mobilne 5G i świąteczny pakiet domowy „Hit Mikołaja”, wraz z naszym nowym wachlarzem ofert, będą cieszyły naszych klientów i po raz kolejny udowodnią, że UPC jest na polskim rynku dostawcą pierwszego wyboru.

Nowa oferta komórkowa UPC dostępna jest dla obecnych i nowych klientów, bez konieczności dokupywania do tego usług stacjonarnych. Umowa podpisywana jest na 12 miesięcy.

Reklama

Źródło: UPC.

Reklama

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Reklama