Facebookowy ekosystem daje nadal olbrzymie możliwości zrobienia biznesu związanego z największym na świecie serwisem społecznościowym. Zarabiają na te...
Gra może być przesyłana w poście między użytkownikami (ja wkleję wy gracie) oraz wklejana bezpośrednio jako post na fanpage'u. Gry są odtwarzane w taki sam sposób jak klipy z YouTube: po kliknięciu w pojawiającą się przy publikacji użytkownika miniaturkę otwiera się pełna gra. Zobaczcie zresztą sami jak wygląda przykładowy Pong
W chwili obecnej Stick & Play ma w katalogu 10 gier, do końca roku planują dostarczyć jeszcze 40.
Dla kogo jest ta usługa? Przede wszystkim dla firm i marek które chcą urozmaicić interakcję z swoimi użytkownikami/klientami na Facebooku a nie chcą jednocześnie wydawać na to dziesiątek tysięcy na dedykowaną grę pisaną na zamówienie. Dzięki Stick & Play za kwotę ok 1000 PLN mają własną, którą mogą ubrać w własne firmowe barwy i rozesłać użytkownikom.
Inną grupą klientów są oczywiście agencje które mogą oferować gry Stick & Play w swoich pakietach, od razu przychodzi mi też do głowy PKT.pl które w swojej paczce z social media mogłoby za dodatkową opłatą instalować klientom gry.
Zadałem jedno proste pytanie Pawłowi Jarco, który jest zaangażowany w ten projekt. Zapytałem ile zarobili i czy to w ogóle potrafi na siebie zarabiać? I wtem ktoś wreszcie odpowiedział! Kwota jest niebagatelna bo Stick & Play w dwa miesiące wygenerował 40 tysięcy netto a ten miesiąc szykuje się na rekordowy jeśli chodzi o przychody. Przy 10 grach w katalogu. Plany odnośnie dalszego rozwoju są dość oczywiste w przypadku takiej usługi, więcej aplikacji i sio do innych krajów. I to też planują zrobić.
Przykładowa gra
Podsumowując - mamy prostą usługę dostarczającą to czego klienci potrzebowali. Model biznesowy też jest dość oczywisty, chcesz skorzystać kupujesz - ceny podane są wprost na stronie. Nie ma negocjacji i pisania ofert. No i najważniejsze startup od początku zarabia.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu