14

Sprzedaż Maków rośnie. Producentom PC maleje [infografika]

Na początku miesiąca pisałem o świetnych wynikach sprzedaży komputerów iMac. Według cytowanych badań, w momencie zbierania danych, Apple posiadało 1/3 segmentu komputerów typu all-in-one, będąc tym samym wiodącą siłą w tym segmencie. Dzisiaj mam dla Was natomiast bardzo ciekawą infografikę. Według badań IDC, w czwartym kwartale 2011, na terenie USA jedynym wytwórcą klasycznych komputerów, który […]

Na początku miesiąca pisałem o świetnych wynikach sprzedaży komputerów iMac. Według cytowanych badań, w momencie zbierania danych, Apple posiadało 1/3 segmentu komputerów typu all-in-one, będąc tym samym wiodącą siłą w tym segmencie. Dzisiaj mam dla Was natomiast bardzo ciekawą infografikę.

Według badań IDC, w czwartym kwartale 2011, na terenie USA jedynym wytwórcą klasycznych komputerów, który zanotował wzrost sprzedaży było Apple ze swoją rodziną urządzeń Macintosh.

Choć powyższe badania dotyczą rynku amerykańskiego, to według mnie, gdybyśmy przyjrzeli się wynikom sprzedaży w Europie, na pewno część trendów byłaby podobna.

Pojawia się jednak pytanie: jakie działania podjąć muszą producenci, aby wrócić nad kreskę?