Spotify poinformowało wczoraj o uruchomieniu funkcji Concerts. Nowy mechanizm agreguje informacje o wszystkich wydarzeniach muzycznych w okolicy, a na...
Spotify Concerts wskaże wydarzenia w okolicy, na których warto być [prasówka]
Spotify poinformowało wczoraj o uruchomieniu funkcji Concerts. Nowy mechanizm agreguje informacje o wszystkich wydarzeniach muzycznych w okolicy, a następnie podsuwa je użytkownikom w oparciu o ich preferencje muzyczne.
Spotify Concerts
Spotify Concerts działa na podobnej zasadzie co Discover Weekly. Algorytm odpowiada za to, aby użytkownik widział tylko te wydarzenia, które mogą mu się spodobać. Poza nimi dostarcza również inne, najbardziej wartościowe koncerty i imprezy w okolicy. Tym samym mamy pewność, że aplikacja nie zasypie nas powiadomieniami o tym, co nas zupełnie nie interesuje.
Concerts są od wczoraj dostępne z poziomu aplikacji mobilnej na iPhone'a i Androida. Znajdziemy je w sekcji "Przeglądaj". Nic nie stoi na przeszkodzie, aby przeglądać wydarzenia w innych miastach niż to, w którym aktualnie się znajdujemy. Może to okazać się przydatne np. podczas planowania urlopu czy wakacji.
Facebook niczym Snapchat
Facebook testuje funkcję, która dotąd była typowa dla Snapchata. Niektórzy francuscy użytkownicy Messengera zobaczyli u siebie funkcję, która sprawia, że wiadomości przesłane do innej osoby znikają po upływie godziny. Aktualnie nie wiadomo, czy nowość ta zostanie wdrożona na całym świecie. Najprawdopodobniej wszystko zależy od tego, jak przyjmie się podczas testów.
Nie jest to pierwszy taki eksperyment w wykonaniu Facebooka. Serwis we wrześniu ubiegłego roku testował statusy, które po pewnym czasie ulegały autodestrukcji. Warto przypomnieć, że jeszcze wcześniej Zuckerberg przymierzał się do przejęcia Snapchata, ale jego twórcy nie przyjęli złożonej oferty.
Fossil kupuje Misfit
Ofertę przyjął natomiast Misfit, producent wearables mierzących aktywność fizyczną. Firmę przejęła grupa Fossil, przeznaczając na ten cel 260 mln dolarów. Nabyta w ten sposób technologia ma zostać wykorzystana w produkcji nowych zegarków w 2016 roku. W rezultacie tradycyjne urządzenia tego typu, w których dotąd specjalizował się Fossil, zyskają pierwiastek "smart".
Fossil to gigant sprzedający 50 mln zegarków rocznie. Firma produkuje je dla takich marek jak: Adidas, Emporio Armani, Michael Kors, Burberry czy DKNY. Misfit natomiast istnieje od 2011 roku i produkuje akcesoria mierzące aktywność fizyczną. Ich charakterystycznym elementem jest czujnik w kształcie monety, który można umieszczać w opaskach, wisiorkach i nie tylko.
Xbox pokonał PS4 w październiku
Microsoft ma powody do radości, bo jego strategia okazuje się skuteczna. W październiku udało powstrzymać się tryumfalny pochód PlayStation 4, która dominowała na rynku konsol przez kilka miesięcy z rzędu. Fundamentem tego sukcesu mają być gry: świetnie sprzedające się bundle z Halo 5, ale też FIFA 16 i NBA 2K16, które były często wybierane wraz z konsolą MS. Listopada zapowiada się dla niej równie dobrze za sprawą Rise of Tomb Raider, nowego oprogramowania oraz kompatybilności wstecznej.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu