Wczoraj na swoim blogu Google poinformowało o wprowadzeniu znaczących udogodnień dla reklamodawców, kierujących swoje reklamy dla użytkowników urządze...
Wczoraj na swoim blogu Google poinformowało o wprowadzeniu znaczących udogodnień dla reklamodawców, kierujących swoje reklamy dla użytkowników urządzeń mobilnych.
Do tej pory mogliśmy sprecyzować urządzenie, na którym reklama ma się wyświetlać w rozróżnieniu na komputer, telefon, tablet i system pod jakim pracują. W tej chwili pojawiły się dodatkowe opcje, umożliwiające jeszcze ściślej określić te parametry.
Możemy teraz zdecydować czy naszą reklamę chcemy skierować do użytkowników urządzeń mobilnych z konkretną wersją danego systemu. Szczególnie przydatne w przypadku, gdy reklamujemy aplikację czy też grę mobilną działającą tylko z określoną jego wersją.
Chyba jeszcze bardziej istotną zmianą, w przypadku kampanii zawierającej elementy, których obejrzenie wymaga większego transferu danych, takie jak na przykład materiały video, jest opcja wyboru wyświetlania się naszej reklamy u odbiorców łączących się z Internetem, w tym przypadku, poprzez sieć WiFi.
Cieszy ciągły rozwój przez Google narzędzi dla reklamodawców, zapewne spowodowane to jest też planami wprowadzenia przez Facebooka reklam mobilnych, który to z pewnością uszczknąłby znaczną część tego tortu. Jak widać na walce o ten rynek, korzystamy również my, użytkownicy tej sieci.
Wprowadzone zmiany powinny znacznie ułatwić rozplanowanie budżetu i skuteczniejsze jego wykorzystanie, przez dotarcie do odbiorców, na których nam najbardziej zależy, czyli de facto, do których kierujemy naszą reklamę. Pomijamy dzięki temu użytkowników, których albo nie interesuje zupełnie nasz produkt albo nie będą w stanie odebrać naszego przekazu z uwagi na ograniczony dostęp do sieci.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu