Facebook

Serce i Rozum straciło to ostatnie

Grzegorz Ułan
Serce i Rozum straciło to ostatnie
Reklama

Facebook to bez wątpienia silne medium, które w bardzo krótkim czasie potrafi rozprzestrzenić niejedną akcję po całym kraju i do tego niskim kosztem. ...

Facebook to bez wątpienia silne medium, które w bardzo krótkim czasie potrafi rozprzestrzenić niejedną akcję po całym kraju i do tego niskim kosztem.

Reklama

Skorzystał już z tego raz Orange w akcji z blogerką Maffashion, której to rzekomo skradziono telefon, a w rezultacie okazało się kampanią Orange Cloud. Skorzystał też Plus, sugerując przejęcie fanpage'a przez hackerów, a czym chcieli tym zwrócić uwagę na swoją nową submarkę prepaid Plush.

Podobną akcję, prawdopodobnie, szykuje znowu Orange na swoim fanpage'u Serce i Rozum. Od wczoraj zmienione tam jest logo z napisem LICHO (Liga Internetowych Cwaniaków Hakujących Okrutnie) i podmieniony cover. Poza tym, co jakiś czas pojawiają się dziwne wpisy i jeszcze dziwniejsze komentarze osób zarządzających stroną.


Użytkownicy komentujący te posty sugerują przejęcie, ale osobiście ciężko mi w to uwierzyć, mając w pamięci poprzednie akcje. Prawdopodobnie Orange próbuje zwrócić tym uwagę na jakąś nową planowaną akcję. Pytanie, czy to zadziała? Ile razy coś takiego może się udać?

">

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Reklama