Obecnie obszar działania SentiOne to dokładnie 9 europejskich krajów, ale od 31 marca przed tą liczbą można dopisywać słowo "tylko". Zanosi się oczywi...
Obecnie obszar działania SentiOne to dokładnie 9 europejskich krajów, ale od 31 marca przed tą liczbą można dopisywać słowo "tylko". Zanosi się oczywiście na więcej, bo podpisana przed dwoma dniami inwestycja otwiera spore możliwości przez SentiOne, rywalem między innymi Brand24.
Monitoring opinii w internecie i obracania ogromnymi ilościami danych to jedna z najlepiej rozwijających się gałęzi rynku IT. W Sieci pojawia się coraz więcej treści, a narzędzia pozwalające przedrzeć się przez ogrom nieistotnych informacji zyskują na znaczeniu. SentiOne dzięki dzisiejszej inwestycji będzie mogła rozwinąć skrzydła, zwiększyć swoje możliwości i wkroczyć do kolejnych krajów.
SentiOne operuje aktualnie w takich krajach jak Polska, Holandia, Czechy, Rumunia, Estonia, Węgry, Litwa, Słowacja i Łotwa. Wśród klientów znajdują się: jak: Samsung, Procter&Gamble, NIVEA, Unilever, Allegro, Allianz, Payback i Orange. Podpisana dziś umowa pomiędzy funduszem Augere Business Angels Network a SentiOne opiewająca na kwotę 2 milionów złotych jest bez wątpienia "zastrzykiem", który przyspieszy wprowadzenie usługi na kolejne rynki i rozwój samego narzędzia. Cele są niezwykle ambitne - w ciągu trzech najbliższych lat SentiOne pragnie zająć pozycję lidera swojej branży w Europie. Dokąd SentiOne trafi najszybciej? Wymieniane są Niemcy, Austria i Szwajcaria, rejon Bałkanów oraz kraje nordyckie.
Ale nowe rynki to nie wszystko co przygotowaliśmy dla naszych klientów. Nieustannie rozwijamy także naszą platformę. Wiosną ruszamy z nową funkcjonalnością na stronie, latem planujemy premierę kolejnej odsłony narzędzia nad którą pracujemy już od dłuższego czasu. Wprowadzone zmiany wyznaczą nowe standardy na rynku monitoringu internetu w Europie
Czytaj dalej poniżej-komentuje Kamil Bargiel, Prezes Zarządu SentiOne.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu