Felietony

Schaffashoes z oficjalnym oświadczeniem - pozostawię to bez komentarza

Grzegorz Marczak
 Schaffashoes z oficjalnym oświadczeniem - pozostawię to bez komentarza
59

Wczoraj wybuchła mała wojenka pomiędzy sklepem Schaffashoes a współpracującą blogerką. Dziś kiedy emocje opadły Schaffashoes przesyła swoje oświadczenie. Mógłbym je dość złośliwie skomentować (ktoś wczoraj nawet przewidział taki scenariusz na dziś) ale tego nie zrobię, ważne że przyszedł czas na ref...

Wczoraj wybuchła mała wojenka pomiędzy sklepem Schaffashoes a współpracującą blogerką. Dziś kiedy emocje opadły Schaffashoes przesyła swoje oświadczenie. Mógłbym je dość złośliwie skomentować (ktoś wczoraj nawet przewidział taki scenariusz na dziś) ale tego nie zrobię, ważne że przyszedł czas na refleksje. Mam tylko nadzieję że dotyczy ona obu stron koflktu.

Stanowisko Schaffashoes:

W związku z publikacją odnoszącą się do Schaffashoes.pl zamieszczoną na Państwa stronie przesyłam poniżej treść oświadczenia jakie zostało opublikowane na fanklubie marki:

Witajcie, mamy nowy dzień - emocje nieco opadły i od wczoraj udało nam się wyjaśnić przebieg wydarzeń, które tak mocno wzburzyły część społeczności internetowej. Ponieważ cała historia ma charakter publiczny informujemy Was, że wobec osoby odpowiedzialnej za sporządzenie notki prawnej, a także jej samowolne upublicznienie zostały wyciągnięte odpowiednie konsekwencje. Z ubolewaniem stwierdzamy również, że nie udzielaliśmy nikomu pozwolenia na wykorzystywanie naszego fanklubu do podobnej komunikacji i korespondencji.

Przez wiele lat udowadnialiśmy, że zawsze byliśmy otwarci na dialog z Wami jako społecznością i nie zamierzamy od całej sprawy się odcinać. Dołożyliśmy wszelkich starań by to przykre nieporozumienie na linii Schaffashoes – Fashionnelka zostało rozwiązane pomyślnie, zgodnie z oczekiwaniami Elizy, autorki bloga i absolutnie bez jakichkolwiek działań prawnych.

Wracamy do tego w czym jesteśmy najlepsi - czyli przygotowywania dla naszych klientów najlepszych kolekcji ponad 50 producentów na nowy sezon.

Na koniec jeszcze raz chcielibyśmy przeprosić Elizę oraz wszystkich uczestników dyskusji za to zamieszanie. Nauczyliśmy się jednak, że doskonały asortyment i atrakcyjne ceny to nie jedyny klucz do sukcesu. Liczą się również procedury, które w tym przypadku zawiodły. Zapewniam, że w tej chwili priorytetem jest dla nas opracowanie takich rozwiązań, które nie pozwolą na zaistnienie tego typu sytuacji ponownie.

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Więcej na tematy:

FacebookSocial Media