15

Rzuć pracę i rób to co kochasz

W zeszły weekend w Nowym Jorku odbyło się spotkanie Web 2.0 Expo. Jest to coroczne spotkanie specjalistów z dziedzin technika, design, marketing i biznes, którzy wykorzystują szanse jakie daje Internet drugiej generacji. Podczas tych spotkań można posłuchać osób, który odniosły sukces na polu web2.0. Opowiadają oni o tym jak stworzyli swoje model biznesowe, jak rozwijali […]

W zeszły weekend w Nowym Jorku odbyło się spotkanie Web 2.0 Expo. Jest to coroczne spotkanie specjalistów z dziedzin technika, design, marketing i biznes, którzy wykorzystują szanse jakie daje Internet drugiej generacji. Podczas tych spotkań można posłuchać osób, który odniosły sukces na polu web2.0. Opowiadają oni o tym jak stworzyli swoje model biznesowe, jak rozwijali swoje produkty itp. Web 2.0 Expo jest organizowane przez TechWeb oraz O’Reilly Media.

Dlaczego o tym piszę? Są dwa powody. Pierwszy (mniej ważny), w październiku takie spotkanie będzie miało miejsce w Berlinie (21-23 października). Z opisu spotkania wydaje się ono bardzo ciekawe, a Berlin nie jest w końcu tak daleko. Drugi powód (ten ważniejszy) to chęć podzielenia się z Wami prezentacją (a właściwie monologiem) Gary’ego Vaynerchucka, twórcy WineLibrary TV. Opowiada on o tym jak tworzyć własną markę i co dzięki temu można osiągnąć. Pierwsze co należy zrobić to przestać robić to, czego nie lubimy czy nawet nienawidzimy. A następnie zacząć robić to, co sprawia nam frajdę. Więcej Wam nie zdradzę, reszta jest na poniższym filmie.