Autorem poniższego tekstu jest Albert Tomaszewski Mixer.pl to serwis, którym O2 chce powalczyć na bardzo ciasnym rynku społecznościówek. Na razie...
Mixer.pl to serwis, którym O2 chce powalczyć na bardzo ciasnym rynku społecznościówek. Na razie - jak pisze Michał Brański na swoim mini blogu - serwis uruchamiany jest “do szerszych testów” i będzie uzupełniany “treścią” w najbliższym czasie.
Póki co mam mieszane uczucia. W warstwie wizualnej Mixer razi moje zmysły niedopracowanym layoutem i półamatorską grafiką. Lepiej jest na polu koncepcyjnym - O2 stawia na dyskrecję (”Potrójne życie: 1 profil dla znajomych + 2 anonimowe”) i uderza w czułe punkty innych serwisów (”Nie wyświetlamy reklam”, ”Żadnych opłat”).
Poza tym przemawia za nimi doświadczenie i dobre rozeznanie w polskim rynku. Czy to wystarczy, żeby zawalczyć na tak ciasnym rynku? Gdy serwis ruszy pełną parą przedstawię szerszą recenzję (i oczywiście prognozę ;) ) (AlbertT)
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu