Płatności i bankowość

Revolut w trzy miesiące podwoił liczbę klientów w Polsce, z tej okazji wysyła fizyczne karty za darmo

Grzegorz Ułan
Revolut w trzy miesiące podwoił liczbę klientów w Polsce, z tej okazji wysyła fizyczne karty za darmo
Reklama

Imponujące osiągnięcie pokazujące dobitnie, że Polacy chłoną nowe rozwiązania płatnicze. Rosnąca liczba klientów, nie tylko w Polsce, to nie wszystko, Revolut poinformował właśnie o kolejnym dofinansowaniu w wysokości 250 milionów dolarów, które zainwestował DST Global z Hong Kongu oraz dwa fundusze z Doliny Krzemowej - Index Ventures i Ribbit Capital.

Revolut rośnie jak na drożdżach, pozyskuje od 6 do 8 tysięcy nowych klientów dziennie, a poprzez tę platformę przepływa już 1,8 mld dolarów miesięcznie. Łącznie na całym świecie z Revolut korzysta już 2 miliony klientów, z czego 250 tysięcy jest aktywnych każdego dnia.

Reklama

Nik Storonsky, założyciel i prezes Revolut:

Od momentu założenia, koncentrowaliśmy się na tym, by robić wszystko całkowicie odmiennie niż tradycyjne banki. Zbudowaliśmy światowej klasy spółkę technologiczną, która pozwala ludziom odzyskać kontrolę nad ich finansami, komunikujemy się z naszymi klientami jak ‘człowiek z człowiekiem’ i nie wahamy się podważyć istniejącego status-quo by realizować innowacje.

Rośnie baza użytkowników, podobnie jak rozrasta się sama firma, do końca roku planują zwiększyć zatrudnienie z obecnych 350 do około 800 pracowników, a jeśli chodzi o plany dalszej ekspansji, w ciągu pięciu najbliższych lat chcą pozyskać 100 milionów klientów. Jak to się uda będzie można mówić o Revolut jako o gigancie finansowym.

Tom Stafford, partner zarządzający, DST Global:

Revolut rozwija i wdraża technologię, która redukuje poziom komplikacji i kosztów usług finansowych dla klientów indywidualnych i niewielkich firm. Jesteśmy dumni mogąc wspierać Nika i zespół Revolut na drodze innowacji, wdrażania nowych produktów oraz globalnej ekspansji.

A jak to wygląda w Polsce? Równie imponująco! Na początku marca tego roku Tomasz pisał Wam o planach Revolut względem naszego kraju, kiedy to deklarowali chęć pozyskania do końca 2018 roku 150 tysięcy klientów z Polski. Dziś mamy dopiero koniec kwietnia, a już mają 100 tysięcy klientów w Polsce!

Karol Sadaj, Country Manager Revolut w Polsce:

Reklama

W kontekście dynamiki wzrostu biznesu Polska nie jest wyjątkiem. Od lutego, gdy dołączyłem do Revolut, udało się podwoić liczbę klientów w Polsce z 50.000 do 100.000. To tylko pierwszy sygnał jak duży potencjał tkwi w polskim rynku i jak szybko Polacy potrafią identyfikować korzystne dla siebie rozwiązania. Z okazji dołączenia do nas 100.000 klienta, uruchamiamy dwutygodniową promocję z darmową dostawą karty Revolut.

Myślę, że dzięki takim promocjom (to już druga taka okazja) osiągną ten wynik jeszcze w tym kwartale. Aby skorzystać z aktualnej promocji wystarczy odwiedzić ten link, założyć konto na Revolut oraz doładować konto 20 PLN (do późniejszego wykorzystania, po czym możemy od razu zamówić opcję darmowej dostawy karty płatniczej. Link będzie aktywny do 09.05.2018.

Reklama

Źródło: inf. prasowa.

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Reklama