Świat

Rekomendacje na Digg coraz bliżej - pierwsze screeny.

Grzegorz Marczak
Rekomendacje na Digg coraz bliżej - pierwsze screeny.
Reklama

Digg.com najpopularniejszy serwis agregujący newsy w internecie ma pewien problem, którego rozwiązaniem ma być wprowadzenie funkcjonalność "rekomend...

Digg.com najpopularniejszy serwis agregujący newsy w internecie ma pewien problem, którego rozwiązaniem ma być wprowadzenie funkcjonalność "rekomendowanych newsów". Problemem serwisu digg.com jest 16 tysięcy nowych wpisów dodawanych dziennie do tak zwanej "poczekalni". Tak duża ilość informacji jest praktycznie nie zarządzalna i z pewnością traci na tym zarówno serwis jak i jego użytkownicy.
Reklama

Digg już od roku zapowiada system rekomendacji, który ma nieco usprawnić znajdywanie ciekawych newsów z poczekalni. Techcrunch dotarł do pierwszy screen-ów nowej funkcji digg.com. TC twierdzi że rekomendacje mają pojawić się niedługo (nawet w tym tygodniu)

Jak działać będą rekomendacje? Przede wszystkim system będzie nam rekomendował newsy z poczekalni (to tam gdzie przybywa 16 tysięcy nowych informacji dziennie). Sugestie serwisu co do ciekawych newsów będą budowane na bazie tego jak głosowały osoby o podobnych do nas zainteresowaniach. Podobieństwo to będzie budowane poprzez porównywania naszych głosowań w serwisie i znajdywania osób o podobnych gustów jeśli chodzi o tematykę informacji.

Z tego co widać na obrazkach system będzie wyświetlał osoby które według niego mają podobne zainteresowania, będziemy też mogli edytować tę listę i usuwać pojedynczych użytkowników.

Wszystkie te zabiegi mają ułatwić nam znajdywanie ciekawych (dla nas) informacji z sekcji oczekujących na publikację newsów. Efektywność systemu będzie przede wszystkim zależeć od naszych aktywności (co jest zrozumiałe) w serwisie digg.com, im więcej oddanych głosów tym trafniejsze rekomendacje itd.

Czyż nie jest to idealny układ - wdrażamy nowe rozwiązania, satysfakcjonujące użytkowników i podnoszące statystyki serwisu?

Reklama

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Reklama