Real Networks, firma znana między innymi ze stworzenia formatu Real Media lub odtwarzacza Real Player postanowiła za pomocą swojej platformy Rhapsody ...
Rhapsody nawiązało już współpracę z takimi dostawcami contentu jak MTV czy Yahoo. Poza tym partnerami w sprzedaży będą takie firmy jak Verizon (amerykański operator telekomunikacyjny), który zaoferuje swoim klientom możliwość równoczesną możliwość ściągnięcia piosenek na telefon komórkowy oraz dysk komputera osobistego, płacąc tylko raz.
Wracając jednak do iTunes, walka ze sklepem Apple nie będzie łatwa biorąc pod uwagę szacunki według których gigant z Cupertino posiada 19% amerykańskiego rynku sprzedaży muzyki. Ceny jakie zadeklarowało Rhapsody klasyfikują się w amerykańskiej normie, czyli 0,99$ za pojedyńczy utwór i 9,99$ za większość albumów. Czynnikiem decydującym o wygranej może jednak okazać się nie cena lub uwolnienie od DRM, a zwykłe ludzkie przyzwyczajenie.
Tym czasem, my w Polsce czekamy na iPhone G3, autostrady, hotele, Euro 2012 i jakiś porządny sklep sprzedający pliki muzyczne w sieci.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu