Reklamy Google widzimy cały czas i trudno jest je pominąć w swojej cyfrowej egzystencji. Teraz Amerykanie uznali, że czas je uczynić bardziej przyjaznymi dla użytkowników urządzeń mobilnych.
Reklamy Odkrycia z wartością dla użytkownika
Google uznało, że czas na dostosowanie reklam pod potrzeby użytkowników urządzeń mobilnych. Już wkrótce firma z Mountain View będzie nam wyświetlać inne moduły, które mają stawiać przede wszystkim na prostotę i czytelność. Reklamy Odkrycia mają być dostępne na całym świecie do końca tego roku i z pewnością spotka się to z entuzjazmem również wśród reklamodawców.
Do tego nowe reklamy będą zawierać w sobie więcej informacji na temat danych produktów. Z uwagi na to, jakie zyski Google czerpie z tej gałęzi swojego biznesu, nic dziwnego, że postanowili je usprawnić, dostosowując je pod realne potrzeby i nawyki użytkowników.
Oprócz tego doczekamy się galerii z reklamami w nowym formacie wyszukiwania, w których to będą wyświetlane po osiem. Taka forma, według danych Google, przekłada się na wzrost interakcji ze strony użytkownika do 25%, biorąc tu pod uwagę sprawdzanie pozostałych reklam i klikanie w nie. Firma z Mountain View pochwaliła się, że to jeden z najlepszych wyników w kategorii mobilnej wersji ich wyszukiwarki.
Wkrótce takie reklamy będą wyświetlać się we wszystkich usługach Google. Oczywiście w informacji prasowej nie mogło zabraknąć górnolotnych słów, uzasadniających wprowadzenie takiej nowości, która to ma inspirować użytkowników do poznawania nowych marek (i kupowania ich produktów).
Oprócz tego Google będzie dodawać Reklamy Produktowe do kolejnych usług, takich jak Obrazy Google czy YouTube. To niewątpliwie w kolejny krok w stronę zwiększenia atrakcyjności reklam i czerpania jeszcze większych zysków z tej branży. Zobaczymy także, jakie kolejne usprawnienia dla użytkowników mobilnych Google będzie wprowadzać. Na przykład, w lutym zadbano o to, aby ułatwić logowanie się użytkownikom urządzeń z Androidem.
Przeczytaj również: Wypróbuj już dzisiaj YouTube Premium i YouTube Music.
źródło: Phone Arena
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu