Google to gigant, który pojawia się na coraz większej liczbie rynków. Nie zasila już tylko rynku wyszukiwarek, ale także i rynek mobilnych systemów operacyjnych czy portali społecznościowych. Wciąż jednak głównym źródłem zysków tej firmy są tekstowe reklamy. Cały ekosystem dostarcza danych na temat...
Ranking dwudziestu najdroższych słów kluczowych w AdWords - najdroższe za 55 dolarów!
Google AdWords działa na zasadzie licytacji. Zainteresowane strony licytują dane słowa kluczowe, by uzyskać dla danego słowa najwyższą pozycję w reklamach Google'a. Pierwsza piątka najpopularniejszych słów to insurance, loans, mortgage, attorney, credit.
Widać zatem, że reklamodawcy biją się o to, na czym można zarobić - pożyczki, kredyty, ubezpieczenia, usługi prawnicze. To, co wprawia jednak w największe osłupienie, to najwyższa wartość CPC dla słowa insurance - prawie 55 dolarów. Pomyślcie przez chwilę jak dużo muszą zarabiać firmy ubezpieczycielskie, skoro opłaca im się płacić aż 55 dolarów za kliknięcie w linka do ich strony.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu