primus
1

Rusza PRIMUS. Samodzielny kreator kampanii wideo on-line

Biuro Reklamy TVN Media wprowadza na rynek nowe narzędzie zakupowe stworzone na potrzeby klientów bezpośrednich, które umożliwia samodzielne zamawianie i optymalizację kampanii wideo on-line.

Narzędzie PRIMUS pozwala na bezpośrednie i proste, bo składające się z 3-etapowej procedury, zlecenie kampanii wideo z wykorzystaniem zasobów dostarczanych przez TVN Media. Materiały mogą pojawiać się w bogatych treściach grupy TVN i Discovery Polska oraz partnerów Premium TV i Premium Digital (m.in.: Viacom, Edipresse Polska, czy Interia).

Zobacz też: Promocje, więcej reklam i jeszcze więcej reklam. Apple zjada własny ogon?

Platforma  umożliwia reklamodawcom  swobodną  konfigurację i kontrolę zasobów, grup celowych oraz podstawowych wskaźników planowania kampanii wideo. Kreator oparty jest o rozwiązaniach programatyczne, jednak bez konieczności prowadzenia aukcji. PRIMUS dzięki wykorzystaniu demograficznych i behawioralnych danych zbieranych w ramach ekosystemu TVN Media i dynamicznie przeliczanym zasobom pozwala od razu poznać potencjał reklamowy nawet niewielkich kwot inwestowanych w reklamę.primusPRIMUS pozwala na płatności kartą oraz usługę dla reklamodawców, którzy nie posiadają własnych spotów reklamowych. TVN Media będzie mogło pomóc z przygotowaniem wideo. Docelowo system ma pozwalać użytkownikowi na samodzielne stworzenie spotu wideo weryfikowanego przez system pod względem jakości, poprawności czy bezpieczeństwa przekazu.

Zobacz też: Chrome 71 nie ma litości. Blokowanie reklam na nowym poziomie

Naszym celem jest zwiększenie dostępności oferty reklamowej on-line, szczególnie w kontekście małych i średnich firm. Chcieliśmy także dać reklamodawcom możliwość bezpośredniego kontrolowania swoich kampanii wideo, emitowanych w bezpiecznym środowisku reklamowym. Analizując aktualnie dostępne na rynku platformy zarówno specjalistyczne, jak i te powszechne (np. Facebook Business), postanowiliśmy stworzyć system dla każdego, kto chciałby się zareklamować w player.pl, na stronach tvn24.pl, w mediach regionalnych czy przy treściach kontekstowych. Co więcej, możliwości geolokalizacji platformy PRIMUS pozwalają lokalnym firmom na skorzystanie z naszych bogatych zasobów wideo.

— mówi Maciej Ziąbrowski, Dyrektor ds. Strategii i Badań Produktu Reklamowego TVN Media

Źródło: Informacje prasowe