Rynek reklamy i duże koncerny coraz częściej wspierają się internetem w swoich promocjach. Ostatnia akcja "wirusowa" jednego z operatorów telefoni...
Reklama
Rynek reklamy i duże koncerny coraz częściej wspierają się internetem w swoich promocjach.
To cię zainteresuje Gdzie te recenzje, gdzie te książki?Microsoft zbudował wyszukiwarkę, którą trzeba instalować.
Reklama
Ostatnia akcja "wirusowa" jednego z operatorów telefonii komórkowej (logo po środku poniższego obrazka) przynosi coraz dotkliwsze straty dla konkurencji - według oficjalnych informacji już ponad 35,000 osób zmieniło operatora.
Autor akcji obiecał, że po jej zakończeniu przedstawi dokładną analizę przedsięwzięcia, czekamy z niecierpliwością (czekają również producenci kosmetyków, past do zębów oraz karmy zwierzęcej).
Czytaj dalej poniżej
Przepraszam ale już nie dałem rady..
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu
Reklama