Felietony

Powiedz Nie Erze!

Grzegorz Marczak
Powiedz Nie Erze!
Reklama

Rynek reklamy i duże koncerny coraz częściej wspierają się internetem w swoich promocjach. Ostatnia akcja "wirusowa" jednego z operatorów telefoni...

Rynek reklamy i duże koncerny coraz częściej wspierają się internetem w swoich promocjach.

Reklama

Ostatnia akcja "wirusowa" jednego z operatorów telefonii komórkowej (logo po środku poniższego obrazka) przynosi coraz dotkliwsze straty dla konkurencji - według oficjalnych informacji już ponad 35,000 osób zmieniło operatora.

Autor akcji obiecał, że po jej zakończeniu przedstawi dokładną analizę przedsięwzięcia, czekamy z niecierpliwością (czekają również producenci kosmetyków, past do zębów oraz karmy zwierzęcej).

Przepraszam ale już nie dałem rady..

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Reklama