Dzisiejszy poranek rozpocząłem od delikatnego kaca oraz artykułu na gazeta.pl o pracy Amazon w Polsce (dobra to nie artykuł, bardziej relacja). Z lekk...
Reklama
Dzisiejszy poranek rozpocząłem od delikatnego kaca oraz artykułu na gazeta.pl o pracy Amazon w Polsce (dobra to nie artykuł, bardziej relacja). Z lekkim kacem prędzej czy później się uporam natomiast problem mam z tym artykułem.
To cię zainteresuje Taki powrót klasyki lubięBadanie "Jestem graczem" - co było dobrze, a co poszło nie tak?
Reklama
Aby nie zamęczać was moimi porannymi wypocinami wypunktuje te moje "problemy" - będzie prościej i dosadniej:
- Gazeta mogłaby się zdecydować czy Amazon w PL to samo zło czy samo dobro?
- Relacja z pracy w Amazon jest bardzo fajnym pomysłem o ile się robi ją niejawnie, a nie z kamerą i fotografami na przeciwko pracownika (i pracodawcy)
- Jeśli ten artykuł ma ocieplić wizerunek Amazona jako pracodawcy, to gdzie jest podpis, że to treść sponsorowana? W końcu nie ma się czego wstydzić, to nie Provident prawda?
- Jeśli to nie jest treść sponsorowana, to po co jest ten artykuł? Przecież mówiąc na głos, że idziemy z kamerą sprawdzić jak się u was pracuje, można spodziewać się, że pracodawca nawet trawniki pomaluje
- Ja to chyba w ogóle ten tekst podpisałbym jako sponsorowany - nawet jeśli nie jest. Inaczej ludzie nie zrozumieją po co on powstał. Właściwie to już nie rozumieją, widać to po komentarzach
- Podoba mi się to, że po kilku negatywnych komentarzach zaostrza się opinia dziennikarza pracującego w Amazon (ironia)
- Będę miał duży dylemat czytając kolejne artykuły o Amazon w Gazeta.pl lub Wyborcza.pl
Wracam do porannego przeglądu mediów i życzę wam miłego dnia! Mam nadzieję, że reporter Wyborczej przyjedzie też kiedyś do Antyweb ocieplić nam wizerunek "za darmo":)
Czytaj dalej poniżej
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu
Reklama