Deweloperzy zgłaszają problemy ze Sklepem dla Windows Phone - między innymi z relacji Rudy'ego Huyna wynika, iż jego aktualizacja dla 6taga przeszła j...
Deweloperzy zgłaszają problemy ze Sklepem dla Windows Phone - między innymi z relacji Rudy'ego Huyna wynika, iż jego aktualizacja dla 6taga przeszła już potrzebną certyfikację, jednak nie jest ona widoczna dla użytkowników. Podobnie było z uaktualnieniem dla Skype Qik, jednak nowa wersja w dalszym ciągu nie pokazuje się w Sklepie.
Sklep dla Windows Phone miał już od dłuższego czasu pewne problemy. Z moich obserwacji wynikało, iż niektóre aplikacje, owszem zgłaszały aktualizacje, lecz nie mogły one być pobrane z powodu braku połączenia ze Sklepem - mimo pełnego zasięgu LTE i podłączenia telefonu do Sieci Wi-Fi. Dopiero po pewnym czasie proces aktualizacji ruszał, jednak nie było to tak bezproblemowe, jak dotąd. Jednak wczoraj, zamiast znalezionych w Sieci aktualizacji nie znalazłem nic - aplikacje, na temat których zgłaszano informacje o aktualizacji dalej znajdowały się w poprzedniej wersji do pobrania. Okazało się, że ta sytuacja wcale nie jest związana z konfiguracją regionalną, lecz ogólnym problemem w Sklepie.
Na stronach wsparcia technicznego Dev Center można znaleźć kilka tematów od deweloperów, którzy narzekają na proces wdrażania aktualizacji w Sklepie dla Windows Phone. Microsoft jeszcze nie odniósł się do tych problemów, jednak można oczekiwać, że mechanizm zostanie poprawiony w ciągu najbliższych dni. Problemy mogą być jednak związane z pracami Microsoftu nad Sklepem, który również będzie częścią systemu Windows 10 dla telefonów. Sytuacja powinna się zatem poprawić już niebawem, na razie należy uzbroić się w cierpliwość, zanim Microsoft upora się z problemem wdrażania aktualizacji.
Źródło: Dev Center
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu