Windows Phone

Popsuł Ci się Sklep dla Windows Phone? Cóż, nie tylko Tobie

Jakub Szczęsny
Popsuł Ci się Sklep dla Windows Phone? Cóż, nie tylko Tobie
Reklama

Deweloperzy zgłaszają problemy ze Sklepem dla Windows Phone - między innymi z relacji Rudy'ego Huyna wynika, iż jego aktualizacja dla 6taga przeszła j...

Deweloperzy zgłaszają problemy ze Sklepem dla Windows Phone - między innymi z relacji Rudy'ego Huyna wynika, iż jego aktualizacja dla 6taga przeszła już potrzebną certyfikację, jednak nie jest ona widoczna dla użytkowników. Podobnie było z uaktualnieniem dla Skype Qik, jednak nowa wersja w dalszym ciągu nie pokazuje się w Sklepie.

Reklama

Sklep dla Windows Phone miał już od dłuższego czasu pewne problemy. Z moich obserwacji wynikało, iż niektóre aplikacje, owszem zgłaszały aktualizacje, lecz nie mogły one być pobrane z powodu braku połączenia ze Sklepem - mimo pełnego zasięgu LTE i podłączenia telefonu do Sieci Wi-Fi. Dopiero po pewnym czasie proces aktualizacji ruszał, jednak nie było to tak bezproblemowe, jak dotąd. Jednak wczoraj, zamiast znalezionych w Sieci aktualizacji nie znalazłem nic - aplikacje, na temat których zgłaszano informacje o aktualizacji dalej znajdowały się w poprzedniej wersji do pobrania. Okazało się, że ta sytuacja wcale nie jest związana z konfiguracją regionalną, lecz ogólnym problemem w Sklepie.


Na stronach wsparcia technicznego Dev Center można znaleźć kilka tematów od deweloperów, którzy narzekają na proces wdrażania aktualizacji w Sklepie dla Windows Phone. Microsoft jeszcze nie odniósł się do tych problemów, jednak można oczekiwać, że mechanizm zostanie poprawiony w ciągu najbliższych dni. Problemy mogą być jednak związane z pracami Microsoftu nad Sklepem, który również będzie częścią systemu Windows 10 dla telefonów. Sytuacja powinna się zatem poprawić już niebawem, na razie należy uzbroić się w cierpliwość, zanim Microsoft upora się z problemem wdrażania aktualizacji.

Źródło: Dev Center

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Reklama