Płatności i bankowość

PKO BP rzuca nowościami. W IKO czeka na ciebie przydatna funkcja

Patryk Łobaza
PKO BP rzuca nowościami. W IKO czeka na ciebie przydatna funkcja
Reklama

PKO BP wprowadza nową funkcję w aplikacji IKO – teraz szkody z ubezpieczeń PKO Dom i PKO Moto można zgłaszać bezpośrednio z telefonu.

PKO Bank Polski wprowadza kolejne udogodnienie dla swoich klientów. Od teraz użytkownicy aplikacji mobilnej IKO mogą w szybki i wygodny sposób zgłaszać szkody ubezpieczeniowe – zarówno z polis mieszkaniowych, jak i komunikacyjnych. Nowa funkcja dostępna jest bezpośrednio w aplikacji i obejmuje ubezpieczenia PKO Dom oraz PKO Moto.

Reklama

Ubezpieczenia PKO Dom oraz PKO Moto w IKO

Dzięki nowej funkcji klienci posiadający ubezpieczenie domu lub mieszkania w ramach PKO Dom mogą zgłaszać dowolne szkody z poziomu aplikacji mobilnej. Z kolei użytkownicy polisy komunikacyjnej PKO Moto mają możliwość zgłaszania szkód z autocasco.

Jak podkreśla bank, proces zgłoszenia został maksymalnie uproszczony i nie wymaga żadnych dokumentów papierowych ani kontaktu z infolinią.

Cała procedura składa się z kilku prostych kroków:

  1. Zaloguj się do aplikacji IKO, przejdź do zakładki Moje produkty.

  2. Wybierz Ubezpieczenia, a następnie odpowiednią polisę.

  3. Kliknij przycisk Zgłoś szkodę, opisz krótko sytuację i zatwierdź zgłoszenie.

Dane z polisy oraz numer konta do wypłaty świadczenia uzupełniane są automatycznie, co dodatkowo przyspiesza cały proces.

Reklama

Nowa funkcja to kolejny krok w cyfryzacji usług PKO BP i odpowiedź na oczekiwania klientów, którzy coraz częściej chcą załatwiać sprawy finansowe i ubezpieczeniowe zdalnie – bez konieczności wizyty w oddziale czy długiego oczekiwania na połączenie z konsultantem. Tymczasem zgłoszenie szkody przez aplikację oznacza wygodę, prostotę i szybkość.

Grafika: Kamil Świtalski / Antyweb

Reklama

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Reklama