PKO BP ogłosił kolejne prace serwisowe. To kolejny tydzień, w którym klienci odcięci są od niektórych funkcji.
PKO BP odcina klientów od strony i witryny. Nie skorzystasz z jednej funkcji

PKO Bank Polski poinformował o planowanych pracach serwisowych, które odbędą się w najbliższy weekend. W związku z tym klienci banku mogą spodziewać się chwilowych utrudnień w dostępie do serwisu internetowego iPKO oraz aplikacji mobilnej IKO. Prace mają na celu usprawnienie działania systemów, ale wiążą się z koniecznością wprowadzenia ograniczeń w niektórych funkcjonalnościach.
Użytkownicy iPKO i IKO odcięci od kilku funkcji
Prace serwisowe zaplanowano na sobota, 22 lutego 2025 roku. W godzinach 00:30–05:00 nie będzie możliwości składania wniosków za pośrednictwem zarówno aplikacji IKO, jak i serwisu iPKO. Dodatkowo, od godziny 22:00 w sobotę 22.02.2025 do godziny 22:00 w niedzielę 23.02.2025, klienci mogą doświadczać chwilowych przerw w dostępie do obu platform.
Bank zapewnia jednak, że prace nie wpłyną na działanie kart płatniczych, płatności zbliżeniowych telefonem oraz funkcji „Płacę z iPKO” w internecie. Oznacza to, że klienci będą mogli bez problemów dokonywać transakcji płatniczych zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i online.
Prace serwisowe to standardowa procedura, która ma na celu poprawę wydajności i bezpieczeństwa systemów bankowych. PKO BP regularnie przeprowadza takie działania, aby zapewnić klientom jak najlepszą jakość usług. Tym razem prace obejmą serwis internetowy iPKO oraz aplikację IKO, które są jednymi z najczęściej wykorzystywanych narzędzi przez klientów banku. W zeszły weekend PKO BP również przeprowadziło prace serwisowe. Wtedy klienci mogli doświadczać problemów z przelewami oraz innymi działaniami związanymi z kartami kredytowymi.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu