W Berlinie kończą się właśnie targi, a świat powoli zaczyna z zapartym tchem wyczekiwać tegorocznych premier od Apple. Co nowego wydarzyło się w ostat...
W Berlinie kończą się właśnie targi, a świat powoli zaczyna z zapartym tchem wyczekiwać tegorocznych premier od Apple. Co nowego wydarzyło się w ostatnich godzinach, o czym warto wiedzieć i pisać? Po krótkiej przerwie spowodowanej wyjazdem na IFA wracamy z codziennym porannym przeglądem.
PayPal rozdaje doładowuje konta użytkowników
PayPal rozpoczął akcję promocyjną, w ramach której użytkownicy są edukowani na temat tego, jak korzystanie z usługi ułatwia zakupy w sieci. W ramach projektu przygotowano specjalną stronę, na której musimy przejść przez krótki poradnik. Po jego zakończeniu, w ramach "początku dobrej współpracy" możemy wybrać jedną z kilku dostępnych promocji, wśród których znajduje się m.in. kupon o wartości 5 dolarów, który można wykorzystać w wybranych sklepach do 30 września. Niby niewiele, ale darowanemu...
Zegarek Apple ma uruchamiać aplikacje zewnętrznych deweloperów
Pojawiły się kolejne informacje o inteligentny zegarku Apple'a. Według informacji, do których dotarł serwis 9to5mac deweloperzy otrzymali już SDK pozwalające na tworzenie aplikacji przeznaczonych na nową platformę. Wśród nich znajduje się m.in. Facebook. Pogłoski sugerują, że Apple całkowicie otworzy się na zewnętrznych deweloperów i przygotuje specjalną wersję AppStore, w którym znajdziemy tylko i wyłącznie aplikacje przeznaczone na iWatcha.
Facebook zapowiada więcej wideo
http://vimeo.com/105395890
Facebook z dumą ogłosił, że codziennie użytkownicy oglądają na jego łamach 1 miliard klipów wideo. Tylko w okresie od marca do lipca popularność tych materiałów wzrosła o 50 proc. (o 65 proc. w przypadku urządzeń mobilnych). Tym samym serwis ma położyć większy nacisk na tego typu treści. Wkrótce mają pojawić się wskaźniki informujące o liczbie odtworzeń każdego klipu. Co więcej, po obejrzeniu nagrania będą się teraz pod nim pojawiały informacje o innych, podobnych i polecanych klipach - a więc tak samo, jak dotąd miało to miejsce w przypadku linków.
Microsoft odświeża portal MSN
Zadebiutowała nowa wersja portalu MSN. Twórcy ogłosili, że projekt został wykonany według zasad mobile-first oraz cloud-first i ma kłaść większy nacisk na codzienne nawyki internautów oraz pomagać wykonywać pewne czynności niezależnie od urządzenia, z którego korzystają. Nowy layout trąci nieco kafelkową strukturą, co akurat w przypadku MS nie jest żadną nowością. W głównym menu wyeksponowano kluczowe serwisy internetowe firmy, a całość zintegrowano z Facebookiem, Twitterem i Microsoft Account. Serwis jest dostępny pod adresem preview.msn.com. Prawdopodobnie po zakończeniu testów beta zostanie przyjęty jako domyślny. Trzeba przyznać, że nowy wygląd robi wrażenie.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu