27

PasjaGSM będzie informować przyjaciół.

PasjaGsm jeden z większych wortali telekomunikacyjnych jako pierwszy(?) zdecydował się na współprace z serwisem blip.pl (polski odpowiednik twittera, który niedawno przejęła spółka Gadu-Gadu). Na czym będzie polegać współpraca? – wzorem twittera na blip.pl zostanie stworzony specjalny kanał informacyjny zawierający nowości jakie będą publikowane na łamach PasjaGSM. Co zyskają oba serwisy? – Mówiąc marketingowo, dla PasjaGSM […]


PasjaGsm jeden z większych wortali telekomunikacyjnych jako pierwszy(?) zdecydował się na współprace z serwisem blip.pl (polski odpowiednik twittera, który niedawno przejęła spółka Gadu-Gadu).

Na czym będzie polegać współpraca? – wzorem twittera na blip.pl zostanie stworzony specjalny kanał informacyjny zawierający nowości jakie będą publikowane na łamach PasjaGSM.

Co zyskają oba serwisy? – Mówiąc marketingowo, dla PasjaGSM będzie to nowy kanał dystrybucji wiadomości, a dla blip.pl będzie to nowa treść w serwisie, który ma służyć również do rozpowszechniania ciekawych informacji.

Mówiąc trochę mniej marketingowo – PasjaGSM na wzrost oglądalności generowany przez współpracę z jeszcze testowym blipem będzie musiała chwilę poczekać. Blip, po otwarciu i rozreklamowaniu przez Gadu Gadu będzie musiał zmierzyć się z grupą docelową GG.

Nie wiem również czy blip (który cały czas jest w wersji testowej) jest przygotowany na współpracę z serwisem, który publikuje kilka do kilkunastu news-ów dziennie? W profilu (kokpicie) pokazywane są tylko ostatnie informacje od naszych znajomych. Nie ma historii więc bardzo łatwo można przegapić jakąś wiadomość, szczególnie jeśli do znajomych dodamy serwis generujący kilkanaście informacji dziennie.