Już 20 lutego nastąpi otwarcie największego zadaszonego parku wodnego w Europie - Park of Poland - Suntago Wodny Świat, mieszczącego się w miejscowości Wręcza w gminie Mszczonów i będącego w stanie pomieścić 8500 gości w jednym czasie. To duże przedsięwzięcie, wymagające też dużego wsparcia na zewnątrz, w postaci funkcjonalnej strony internetowej i aplikacji mobilnej.
Ruszyła nowa strona Park of Poland, można już rezerwować bilety do największego parku wodnego w Europie
Strona internetowa została uruchomiona już wczoraj, na aplikację mobilną przyjdzie jeszcze nam trochę poczekać, a za oba projekty odpowiedzialna jest firma Flying Bisons.
Ewa Wdowska, Marketing Director Park of Poland:
Suntago Wodny Świat to największy zadaszony park wodny w Europie, który będzie dostępny dla 8500 gości jednocześnie. Inwestycja tej skali wymaga zaufanego partnera z szerokim doświadczeniem w branży digital, który zapewni stałą obsługę naszego internetowego kanału zakupowego. Z tego względu zdecydowaliśmy się na współpracę z Flying Bisons.
Przeglądając ten serwis internetowy Park of Poland można odnieść wrażenie, że wybór był dobry. Strona jest ładnie wykonana, przyjaźnie dla oka i co najważniejsze funkcjonalnie. Oprócz oczywistych elementów dokładnie opisujących dostępne atrakcje w tym parku wodnym, kluczową kwestią jest system rezerwacji i zakupu biletów. To również dobrze zostało zaprojektowane w moim odczuciu.
Łukasz Kowalski, Co-founder Flying Bisons:
Uruchomienie strony internetowej i e-commerce to zasadniczy, ale nie ostatni etap współpracy. Obecnie zespół skupia się na optymalizacji konwersji i doświadczenia użytkowników nowego serwisu, a w niedługim czasie ruszą prace nad aplikacją mobilną, która jest jedynym brakującym kanałem cyfrowym Park of Poland.
Podczas rezerwacji biletów, system odpytuje po kolei o czas pobytu - czy jeden dzień, czy dłużej, datę przyjazdu i liczbę osób, z którymi będziemy chcieli spędzić ten czas w parku wodnym. W następnym kroku określamy dla kogo każdy bilet będzie przeznaczony. Wyszczególnione są tu osoby dorosłe (18-65 lat), niemowlęta do 3 lat, dzieci do 120 cm oraz do 16 lat, nastolatki (16-18 lat), seniorzy powyżej 65 lat oraz kobiety ciężarne i osoby niepełnosprawne. A więc dość szeroki zakres cen.
Podczas zakupu biletu wybieramy też strefy, które będziemy chcieli odwiedzić, do wyboru są 3 - Jamango, Relax i Saunaria oraz jaki czas pobytu planujemy, do wyboru - cały dzień (osoby dorosłe 109 zł, dzieci 89 zł), 4 godziny (osoby dorosłe 89 zł, dzieci 69 zł) lub 2 godziny (osoby dorosłe 69 zł, dzieci 49 zł).
Wstęp z dziećmi dozwolony jest tylko w strefie Jamango, wyliczyłem tu, że za cały dzień pobytu w tej strefie - dla dwójki dorosłych, jednego dziecka do 120 cm i drugiego do 16 lat, zapłacimy w weekend 406 zł. Tanio więc nie jest, no ale moc atrakcji dla całej rodziny powinna skusić wielu Polaków do odwiedzenia tego miejsca, jak nie na cały dzień, to na kilka godzin.
Źródło: Flying Bisons/Park of Poland.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu