Mobile

PKP.appka: co nowego w aplikacji PKP do sprawdzania opóźnień?

Grzegorz Ułan
PKP.appka: co nowego w aplikacji PKP do sprawdzania opóźnień?
Reklama

PKP Intercity zapowiedział dziś udostępnienie nowej wersji aplikacji mobilnej PKP.appka, z jedną nowością i kilkoma usprawnieniami.

Aplikacja mobilna na iOS i Androida - PKP.appka, to druga po PKP Intercity nowa pozycja w mobilnych sklepach od naszego przewoźnika PKP Intercity, które to zadebiutowały na początku tego roku. PKP.appka to raczej informacyjna pozycja dla podróżujących pociągami, PKP Intercity umożliwia z kolei wyszukiwanie połączeń i zakup biletów, łącznie z wybraniem miejsc siedzących.

Reklama

Najnowsza aktualizacja aplikacji PKP.appka wprowadza moduł zgłaszania usterek, na przykład w postaci awarii wind, schodów ruchomych czy drzwi automatycznych, do tego możemy też samodzielnie opisać usterkę dowolnego elementu infrastruktury PKP, łącznie z dodaniem do zgłoszenia zdjęć ją obrazujących.

Marta Strębska, zastępca dyrektora Biura Komercjalizacji, Komunikacji i   w PKP S.A.:

Rozbudowa PKP.appki o nowy moduł pozwoli obsłudze technicznej dworców jeszcze szybciej i sprawniej reagować na ewentualne usterki. Jesteśmy przekonani, że przyczyni się to do niezwłocznego rozwiązania niedogodności, a co za tym idzie zwiększenia satysfakcji i komfortu tysięcy podróżnych, którzy codziennie korzystają z dworców kolejowych w całej Polsce.

Oprócz tej nowości, aplikacja PKP.appka doczekała się usprawnień w nawigacji, bardziej czytelnej prezentacji rozkładów jazdy z wybranych dworców PKP czy najbardziej oczekiwanej opcji, czyli prezentowania spodziewanego opóźnienia pociągu od początkowej do końcowej stacji.

Aplikacje mobilne PKP.appka i PKP Intercity, dostępne są do pobrania za darmo z Google Play oraz App Store pod tymi linkami:

Źródło: PKP Intercity.

Reklama

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Reklama